Pereiti į pagrindinį turinį

Klientai bėga – "Omnitel" gaudo

2009-03-18 09:01
Klientai bėga – "Omnitel" gaudo
Klientai bėga – "Omnitel" gaudo / Mindaugo Ažušilio nuotr. Reakcija: "Omnitel" veiksmai paskatino įmonės konkurentus kur kas aktyviau vilioti jos klientus, nevengiant tiesių užuominų į "Omnitel" elgesį.

Klientų pasipiktinimą sukėlę mobiliojo ryšio bendrovės "Omnitel" veiksmai nudžiugino konkurentus – "Bitė" ir "Tele2" tuoj pat suaktyvino abonentų viliones. Tačiau "Omnitel" pasistengė, kad jos klientams pabėgti būtų sunkiau.

Nori paskambinti? Negalima

Bene labiausiai "Omnitel" užkardai papiktino "Tele2". Mat "Omnitel" klientai jau kurį laiką negali prisiskambinti trumpuoju numeriu 1861, kuriuo registruojami žmonės, norintys perbėgti į "Tele2".?O "Bitės", "Teo LT" ir kitų ryšio bendrovių klientai šiuo numeriu skambina be sutrikimų.

Dienraščio žurnalistas pamėgino iš "Omnitel" tinklo paskambinti šiuo numeriu, tačiau, kaip ir tai padaryti bandę "Omnitel" klientai, išgirdo tik elektroninės sekretorės balsą: "Sujungimas negalimas, prašome patikrinti numerį."

Kaltina "Lintel"

"Omnitel" dėl tokio savo poelgio kaltės nejaučia. Netgi priešingai – anot mobiliojo ryšio bendrovės, negražiai elgiasi ne ji, o jos verslo partneris "Lintel".

"Trumpąjį numerį 1861 savo tinkle mes pagal sutartį buvome įjungę bendrovei "Lintel", kuri teikia "Omnitel" įvairias paslaugas, tarp jų – ir paslaugų pardavimo. "Lintel", disponuodama itin jautria informacija apie "Omnitel" klientus, šį numerį ėmė naudoti ir teikdama "Tele2" pardavimo paslaugas. Manome, kad tokie veiksmai sukelia interesų konfliktą ir prieštarauja Civilinio kodekso straipsniams, kurie numato, kad vykdydamos sutartį šalys turi elgtis sąžiningai, laikantis egzistuojančios dalykinės praktikos standartų", – dienraščiui sakė "Omnitel" ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.

Pasak jos, numeris 1861 "Omnitel" tinkle neveiks tol, kol "bus rastas abiem šalims priimtinas sprendimas".

Kiti operatoriai nepyksta

Iš dienraščio sužinojęs apie tokią "Omnitel" poziciją, "Lintel" generalinis direktorius Remigijus Šeris buvo pasipiktinęs. Anot jo, mosikavimas Civiliniu kodeksu neturi jokio pagrindo. Juolab kad nė viena kita ryšio bendrovė "Lintel" nėra pateikusi pretenzijų dėl neva nesąžiningo trumpųjų numerių, kuriais registruojami operatorių keisti norintys klientai, naudojimo.

"Mes, kaip įmonė, teikianti klientų aptarnavimo paslaugas Lietuvos rinkoje, jas teikiame visiems subjektams ir iš esmės visiems operatoriams. Tie kaltinimai nepagrįsti. Civilinio kodekso naudojimas mūsų atžvilgiu yra neteisingas", – pabrėžė R.Šeris.

Pasak jo, "Omnitel" numerio 1861 veikimą savo tinkle sustabdė vienašališkai. "Turime sutartį su visais operatoriais dėl to numerio ir jį naudojame informacinėms paslaugoms teikti. Gavome raštą, kad jie ("Omnitel" – red. past.) sustabdo tos paslaugos tiekimą", – aiškino "Lintel" vadovas.

Žinoma, tokios žinios nenudžiugino įmonės "Tele2", ir ji kreipėsi į "Lintel" prašydama išspręsti problemą. Tačiau bent jau kol kas prošvaisčių nematyti. Kiek laiko užtruks ginčai su "Omnitel", R.Šeris nedrįso prognozuoti.

Nepraleido progos įgelti

"Tele2" taip pat neliko patenkinta įmonės "Omnitel" pozicija. "Puikiai suprantame tikruosius tokio konkurentų elgesio motyvus. Klientams masiškai renkantis "Tele2", kuri leidžia sunkmečiu sutaupyti, mūsų konkurentas stengiasi bent taip sulaikyti savo vartotojus ir išsaugoti ankstesnes pajamas. Lieka apgailestauti, kad "Omnitel" taip elgiasi ribodama laisvą konkurenciją ir žalodama savo kaip patikimo verslo partnerio reputaciją", – konkurentams įgėlė "Tele2" viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas.

O bendrovei "Lintel" ši įmonė jokių pretenzijų nereiškia. "Su "Lintel", beje, priklausančia tai pačiai grupei "TeliaSonera" kaip ir "Omnitel", bendradarbiaujame jau daug metų ir visiškai pasitikime šios bendrovės sugebėjimu saugoti komercines paslaptis", – konkurentų teiginiais abejojo A.Baranauskas.

Reklamos tampo "Omnitel" ūsus

Kai "Omnitel" vienašališkai pakeitė sutartis savo klientams, kilo didžiulė pasipiktinimo banga. Ja sėkmingai naudojasi ir "Bitė", ir "Tele2" – abu konkurentai gerokai suaktyvino reklamines kampanijas, kuriomis apeliuoja į "Omnitel" veiksmus bei kviečia keisti mobiliojo ryšio paslaugų tiekėją.

Štai "Bitė" platina reklamas, kuriose klausia: Ar jūsų mobiliojo ryšio operatorius riboja jūsų laisvę?" Ir čia pat priduria: "Bitėje" tu turi laisvę rinktis, kiek mokėti už savo pokalbius." Neatsilieka ir "Tele2" – ši bendrovė taip pat mėto užuominas į "Omnitel" elgesį televizijos, lauko reklamose ir spaudoje. Tiesa, šios įmonės reklamų efektyvumas krinta, mat "Omnitel" klientai tiesiog negali prisiskambinti nurodomu trumpuoju numeriu 1861.

Kol kas nei "Bitė", nei "Tele2" negali pasigirti, kiek "Omnitel" klientų nuviliojo šį mėnesį – tokią statistiką bendrovės turės tik balandį. Tačiau abiejų įmonių atstovai dienraščiui patvirtino, kad susidomėjimo šuolis juntamas.

Daug pabėgėlių nesitiki

"Tele2" generalinis direktorius Petras Masiulis dienraščiui sakė nesitikintis itin didelio pabėgėlių skaičiaus. Vis dėlto "Omnitel" išlieka lyderis pagal netenkamų klientų skaičių – P.Masiulio teigimu, daugiausia klientų "Tele2" pavilioja būtent iš šio konkurento.

"Omnitel" tikina, kad kitur perbėgančių klientų nepagausėjo. "Šiuo metu matome tendenciją, kad ateinančių į "Omnitel" ir išeinančių klientų santykis įprastas. Dažniausiai klientai yra suklaidinti rinkoje sklandančių gandų ir kreipiasi norėdami išsiaiškinti, gauti informaciją būtent apie savo "Asmeninį" planą. Ir mes dedame visas pastangas, kad šią informaciją kuo efektyviau suteiktume", – dienraščiui sakė "Omnitel" viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras.

Pašnekovas čia pat puolė ginti ir plano "Asmeninis", dėl kurio vienašališko įvedimo daugelis klientų ketina eiti į teismus.

"Asmeninis" planas ypač naudingas tiems klientams, verslo įmonėms, kurie šiais metais nestabdo savo veiklos, toliau aktyviai dirba ir vystosi. Su "Asmeniniu" planu vietinių pokalbių ir SMS kainos daugeliui klientų sumažėjo – minutės kaina neviršija 18 centų, daugeliu atvejų ji mažesnė. Planas "Asmeninis" leidžia kontroliuoti mobiliojo ryšio išlaidas. Šis planas garantuoja, kad mobiliojo ryšio išlaidos bus stabilios ir ne didesnės nei vidutiniškai pernai. Tačiau "Asmeninis" planas yra tik viena galimybių – kiekvienas "Omnitel" klientas turi pasirinkimą", – tikino R.Štaras.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų