LRT RADIJO klausytojas Antanas iš Kauno teiraujasi, kodėl bankuose keičiasi klientų aptarnavimo tvarka. „Anksčiau, atėjus į „Swedbank“ banką, automatas išduodavo lapelį su numeriuku, ir reikėdavo laukti savo eilės. Tokia praktika taikoma daugelyje vietų: ligoninėse, valstybinėse įstaigose. O dabar, pastebėjau, įvesta nauja tvarka: atsisėdi ir lauki, o klientus pakviečia mergina. Ji gali pakviesti tą, kurį nori: tėvus su mažais vaikais, vyresnius žmones. Kodėl pakeista eilės laukimo tvarka?“ – klausia vyras.
Anot „Swedbank“ atstovo, tokia tvarka kol kas yra taikoma tik keliuose šio banko klientų aptarnavimo padaliniuose Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje, ir, jei ji pasiteisins, bus pritaikyta ir kituose padaliniuose.
„Tai yra savotiškas naujas projektas. Jo esmė – vietoje įprastų eilės lapelių banko darbuotojai klientus pakviečia asmeniškai, žinoma, prieš tai išsiaiškinę, kokiu tikslu klientas atėjo į padalinį. Pradėję diegti šią tvarką, mes pasiteiravome klientų nuomonės, sužinojome, jog jiems tai patinka. Pastebėjome, kad įprastos eilės lapelių sistemos netaikymas padeda su klientu užmegzti geresnį ryšį. Žmonės šiltai bendrauja, ir klientai tokią tvarką vertina gerai. Jei ši naujoji tvarka pasiteisins minėtuose padaliniuose, ji bus taikoma ir kitur“, – pažymi S. Abraškevičius.
Naujausi komentarai