Pereiti į pagrindinį turinį

Labiausiai reklamos draudimu pasinaudojo LNK grupės kanalai

2016-02-24 08:15
BNS inf.
Kinijoje uždrausta rodyti reklamą per TV dramas
Kinijoje uždrausta rodyti reklamą per TV dramas / Shutterstock nuotr.

Per pastaruosius dvejus metus nuosekliai didinti savo auditorijos dalį pavyko LRT bei BTV, kitų kanalų auditorijos dalys mažėjo. Uždraudus reklamą LRT, reklamos apimtis skaičiuojant sekundėmis komerciniuose kanaluose augo, rašo "Verslo žinios".

Reklaminės GRP (auditorijos ir reklamos trukmės rodiklis) sekundės pernai augo 5 proc., o be LRT ir rusiškų kanalų grupės BMA -14 proc. Pastarasis rodiklis, pasak žiniasklaidos planavimo įmonės "Inspired UM" direktoriaus Vasario Oržekausko, labiau atspindi pajamų iš reklamos kiekį nei reklamos minutės.

"Labiausiai reklamos draudimu LRT pasinaudojo LNK grupės kanalai - juose GRP sekundės augo 28 proc., o TV3 su savo mažaisiais kanalais augo 5 proc.", - sakė V.Oržekauskas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų