LB: pernai gauta 1,8 tūkst. skundų, daugiausia – dėl mokėjimo paslaugų

  • Teksto dydis:

Lietuvos bankas (LB) pernai gavo daugiau kaip 1,8 tūkst. skundų, iš jų apie 80 proc. – dėl mokėjimo paslaugų, po 5 proc. – dėl kreditavimo ir draudimo paslaugų, likę – dėl investicinių ir kitų paslaugų, pranešė LB.

Daugiausia – 86 proc. – pernai augo skundų dėl mokėjimo paslaugų. LB Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento direktorius Vaidas Cibas teigia, kad tokį augimą galėjo lemti didesnis šių paslaugų naudojimas.

„Skundų dėl mokėjimo paslaugų skaičius augo ir dėl to, kad vartotojai vis daugiau naudojasi šiomis paslaugomis, ir dėl taikomų pinigų plovimo prevencijos priemonių, taip pat sankcijų, susijusių su Rusijos karu prieš Ukrainą. Lietuvos bankas visus gautus skundus vertina kaip svarbius signalus, į juos atsižvelgia planuodamas ir vykdydamas finansų įstaigų priežiūros veiksmus“, – pranešime sakė V. Cibas.

Daugiausia skundų dėl mokėjimo paslaugų susiję su mokėjimo sąskaitomis, iš jų kone kas trečias – dėl nutrauktų dalykinių santykių. Dar maždaug trečdalis skundų pateikta dėl apribotos galimybės naudotis mokėjimo sąskaita (neįskaitytais, sustabdytais ar neįvykdytais mokėjimais).

Skundų dėl draudimo paslaugų skaičius pernai augo 51 proc. (95), dėl kreditavimo paslaugų – sumažėjo 29 proc. (85).

Dėl grynųjų pinigų operacijų gauta tik pavienių skundų, dažniausiai – dėl bankomatų veiklos. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

tai

tai portretas
matomai cenzkubilynui tiesa akis bado ir blokuoja kom iskarto nes kolkas tik per kom gali reikst nuomone kulturingai ir logiskai su prielaida uz kuria ner straipsnio nes nesiulau kaip valinskas saudyt nes esu bet prieskoki smurta iskyrus butina ginti nuo beprociu kurie nuo marmalo isproteje arba krent negyvi tokia tai nudiena ir jokie velniai tiesos neuzblokuos ???===
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių