Ledų gamintojai ir pardavėjai vasarai paruošė staigmenų

  • Teksto dydis:

Šilti orai didina ledų populiarumą, o pirkėjai Lietuvoje ledus renkasi ir kaip kasdienę atgaivą, ir kaip šventinį desertą. Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, bendras mėnesio ledų pardavimų vidurkis įprastai viršijamas gegužę ir pakilimą išlaiko iki pat rudens. Gamintojai pastebi, kad vis dažnesnis vartotojų pasirinkimas yra ledai ant pagaliuko.

Per pirmus keturis šių metų mėnesius prekybos tinklas pardavė per 9,3 mln. vienetų ledų. Dažniausiai pirkėjai rinkosi ledus vafliniuose puodeliuose ir ledus ant pagaliuko.

„Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė teigia, kad artėjant vasarai gamintojai ir tiekėjai jau ima siūlyti naujų skonių ledus, todėl asortimentas išsiplečia natūraliai. Šiuo metu parduotuvėse galima įsigyti 380 skirtingų pavadinimų ledų – nuo mažų porcijų ant pagaliuko iki didelių, skirtų visai šeimai pakuočių ar ledų tortų.

V. Drulienė atkreipia dėmesį, kad didžiausią asortimento dalį sudaro Lietuvoje pagaminti ledai, o sausį–balandį daugiausia parduota vanilės (apie 730 tūkst.) ir kakavos (apie 615 tūkst.) skonių ledų, kurių vienos porcijos kaina siekia vos 0,12 ir 0,13 euro.

Lietuviškame prekybos tinkle pirmus keturis šių metų mėnesius patys populiariausi buvo ledai vafliniuose puodeliuose, kurių iš viso parduota apie 3,7 milijono porcijų. Lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu šios kategorijos ledų pardavimai šiemet buvo 11 proc. didesni. Dar labiau augo ledų ant pagaliuko paklausa – per keturis mėnesius pardavimai viršijo 2,7 milijono ir buvo net 40 procentų didesni lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2018 metais.

Absoliutūs šios kategorijos pardavimų lyderiai šiemet yra glaistytas vanilinis plombyras „Nykštukas“ su migdolais ir vanilinis plombyras „Nykštukas“, kurių parduota atitinkamai virš 274 tūkst. porcijų ir beveik 245 tūkst. porcijų.

Bendrovės „Pieno žvaigždės“ Ledų verslo direktorius Laimonas Blažinskas teigia, kad, rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, ledai „Nykštukas“ pastaraisiais metais tapo pačiu perkamiausiu ledų prekės ženklu ir padėjo atskleisti pokyčius, kurie vyksta rinkoje – ledų ant pagaliukų kategorija auga taip sparčiai, kad neretai pranoksta tradicinį Lietuvos pirkėjų pasirinkimą – ledus vafliniuose puodeliuose.

Taip pat L. Blažinskas pastebi, kad pirkėjai vis dažniau ieško įvairesnių skonių ledų ir palankiai priima naujoves: „Pernai pristatėme kramtomosios gumos „Nykštuko“ ledus, kurių spalva – mėlyna. Produkto pardavimai gerokai pranoko mūsų prognozes“. Vien prekybos centro pirkėjai pernai įsigijo per 400 tūkst. porcijų mėlynų „Nykštuko“ ledų, o per keturis mėnesius šiemet pardavimai viršijo 132 tūkstančius. Sėkmės įkvėpta gamintoja šiemet pasiūlė rožinės spalvos „Nykštuką“ su ledinukų skonio glaistu.

„Dar dvi naujos „Nykštuko“ ledų rūšys: mangų šerbetas su persikų gabaliukais vafliniame puodelyje ir obuolių šerbetas su kivių ir gvajavų vaisių įdaru vafliniame puodelyje turėtų patikti žmonėms, mėgstantiems sorbetus ir šerbetus“, – sako L. Blažinskas ir priduria, kad skonių įvairovę dar papildys ir prekės ženklas „Pasaka“. „Pieno žvaigždžių“ gamybos technologai sukūrė „Pasaką“ su figų įdaru vafliniame ragelyje ir belgišku pieniniu šokoladu su vaflių traškučiais, o kita nauja „Pasaka“ – ledai su pistacijomis vafliniame ragelyje, apglaistyti belgišku baltuoju šokoladu su pistacijų ir migdolų gabaliukais. Ypatinga naujiena bendrovės „Pieno žvaigždės“ Ledų verslo direktorius L. Blažinskas vadina šiemet planuojamus pristatyti ledus „Pasaka“ su figų ir granolos įdaru. Jis įsitikinęs, kad šie ledai taps maloniu atradimu ir prekybos centro klientams.

Iš viso per metus prekybos centro klientai įsigyja apie 40 mln. pakuočių ledų, rodo praėjusių metų rezultatai. Daugiausia šios produkcijos nuperkama liepos ir rugpjūčio mėnesiais, kai bendras metinis ledų pardavimų vidurkis viršijamas daugiau negu dvigubai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
reklama
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių