Pasak Susisiekimo ministerijos, naujas portfelis Kyjive steigiamas siekiant diversifikuoti šalies paslaugų eksportą, netekus anksčiau svarbių Rusijos ir Baltarusijos rinkų, taip pat norint padėti transporto ir logistikos bendrovėms rasti naujų tiekėjų ir žaliavų importo krypčių, kurti alternatyvias tiekimo grandines aplenkiant Rusiją ir Baltarusiją.
Naujas atašė padėtų plėtoti transporto koridorių nuo Baltijos iki Juodosios ir Egėjo jūrų – per Ukrainą.
Atašė taip pat atstovautų Lietuvai atstatant Ukrainos transporto infrastruktūrą, padėtų užmegzti ryšius tarp institucijų bei abiejų šalių verslo.
Iš Susisiekimo ministerijos asignavimų naujai pareigybei kasmet reikėtų apie 75 tūkst. eurų – 49 tūkst. eurų išlaikymui bei 26 tūkst. eurų darbo užmokesčiui.
Tai būtų jau šeštasis Lietuvos transporto atašė – šiuo metu po vieną jų dirba Lenkijoje ir Kazachstane bei trys – Lietuvos nuolatinėje atstovybėje Briuselyje.
Naujausi komentarai