Kaip teigiama „Bucha.app“ pranešime, 68 proc. gyventojų palankiau vertina įmones, remiančias Ukrainą, o 62 proc. yra labiau linkę iš jų įsigyti prekių ar paslaugų. 36 proc. gyventojų teigia, kad netgi renkantis darbdavį, jo parama Ukrainai būtų privalumas. 38 proc. gyventojų įmones, viešinančias informaciją apie paramą, vertina pozityviai, ir tiek pat – neutraliai.
Tuo metu apie 30 proc. apklausos respondentų tikino rėmę Ukrainą karo pradžioje (finansiškai, daiktais, apgyvendinimu, savanoriaudami ir t.t.), tačiau dabar to visai nebedaro. 22 proc. jų pripažįsta remiantys mažiau nei karo pradžioje, o panašiai padeda apie 10 proc. Visiškai neremia 38 proc. apklaustųjų.
Apklausos duomenimis, aukščiausio išsimokslinimo, didesnių pajamų respondentai ir didmiesčių gyventojai Ukrainą remia nuosekliai, o žemesnio išsilavinimo apklaustieji dažniau nurodo, kad rėmė karo pradžioje, o dabar neberemia.
47 proc. apklausos dalyvių pripažino, kad remtų labiau, jei žinotų, kam skiriama jų parama. 20 proc. jų labiau aukotų, jei tą daryti būtų paprasčiau, 13 proc. – jei jiems dažniau būtų primenama, jog Ukraina reikia pagalbos. 11 proc. apklaustųjų aktyvesnei paramai trūksta informacijos, kaip galima remti.
„Bucha.app“ užsakymu „Spinter tyrimai“ apklausa atlikta 2022 m. liepos mėnesį. Jos metu apklausta daugiau nei 1000 18-64 m. Lietuvos gyventojų.
„Bucha.app“ yra paramos Ukrainai rinkimo programėlė, skirta el. parduotuvėms. Ją įsidiegusios parduotuvės gali pasirinkti – arba paramai skirti dalį savo apyvartos, arba kviesti pirkėjus greitai ir paprastai paaukoti Ukrainai apsiperkant internetu. Visos programėlėje suaukotos lėtos skiriamos paramos Ukrainai fondams.