„Atsižvelgdami į gyventojų nusiskundimus dėl mokėjimo paslaugų, ėmėmės aktyvių veiksmų susijusiems klausimams ir problemoms spręsti. Kaip rodo rezultatai, jie pasiteisino – skundų dėl mokėjimo paslaugų skaičius buvo mažiausias nuo 2022 metų, kai pradėjome skelbti šiuos duomenis“, – pranešime teigė banko Finansų rinkos priežiūros departamento direktorius Vaidas Cibas.
Anot pranešimo, šių skundų sumažėjo daugiau nei du kartus – nuo 741 iki 336.
„Daugiausia skundų, susijusių su mokėjimo paslaugomis, sulaukiama dėl mokėjimo sąskaitų apribojimo ar jų uždarymo (beveik 40 proc. visų skundų). Daugiau nei trečdalis skundų susiję su finansinio sukčiavimo atvejais, kiti – dėl mokėjimo kortelių ir kitų priežasčių, pavyzdžiui, netinkamai vykdytų mokėjimo operacijų“, – teigia LB.
Skundai dėl mokėjimo paslaugų sudaro 65 proc., dėl draudimo – 13 proc., dėl kreditavimo – 11 proc. visų skundų.
Skundai dėl mokėjimo paslaugų sudaro 65 proc., dėl draudimo – 13 proc., dėl kreditavimo – 11 proc. visų skundų. Kiti nusiskundimai gauti dėl investicinių ir kitų paslaugų.
Draudimo srityje daugiausia skundų sulaukiama dėl privalomojo transporto priemonių civilinės atsakomybės (29 proc.), kasko (18 proc.) ir turto (18 proc.) draudimo.
Anot LB, dažniausiai skundžiamasi dėl išmokų dydžio, draudiko sprendimo pripažinti įvykį nedraudžiamuoju arba sumažinti draudimo išmoką, delsimo priimti sprendimą.
Skundai dėl gyvybės draudimo sudarė 21 proc. visų skundų – dažniausiai jie buvo susiję su draudiko taikomais sutarčių mokesčiais, jų nutraukimo sąlygomis ir šalių skirtingai traktuojamomis sutarties sąlygomis, trūkstant aiškumo.
LB vertinimu, tokią tendenciją lėmė augantis draudimo paslaugų vartojimas, sudarytų sutarčių skaičius, klientų domėjimasis savo teisėmis ir jų gynimu, didėjantis visuomenės informuotumas apie finansines paslaugas.
Naujausi komentarai