„Linavos“ prezidentas: vežėjai po „Brexit“ patiria nesklandumų

Jungtinei Karalystei sausio 1 dieną palikus Europos Sąjungos (ES) bendrąją rinką, nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos prezidentas Romas Austinskas sako, kad šioje šalyje dirbantys vežėjai patiria nesklandumų.

„Tikrai yra nesklandumų, tikrai daug sugaištama laiko, bet čia yra Europos Sąjungos ir Jungtinės Karalystės klausimas. Klausimai neišspręsti ir jie tikrai vėlai pradėti spręsti. Aš skaitau spaudoje, ką rašo vežėjai iš Jungtinės Karalystės, kurie sugaišta po 3–4 kartus daugiau laiko dokumentikų forminimui negu buvo iki šiol. Tai akivaizdžiai rodo, kad procesui nebuvo pasiruošta“, – Eltai sakė R. Austinskas.

„Šiandien kyla klausimų, o kokių vis dėlto dokumentų reikia, kad jie būtų teisingi ir nekiltų problemų atvažiavus į Jungtinę Karalystę“, – pridūrė jis.

Šiandien kyla klausimų, o kokių vis dėlto dokumentų reikia, kad jie būtų teisingi ir nekiltų problemų atvažiavus į Jungtinę Karalystę.

Pasak jo, dėl dokumentų formalumų vairuotojai priversti stovėti, o vertė nesukuriama.

„Yra išlaidos, kaštai, kuriuos turime dengti: bankai, draudimai, vairuotojų apmokėjimas, komandiruotpinigiai ir panašiai. Per tą laiką vairuotojai stovi, o vertės nesukuria“, – sakė „Linavos“ prezidentas.

R. Austinskas taip pat teigė, kad pati Jungtinė Karalystė nepasirengė sklandžiam procesui.

„Pati Jungtinė Karalystė nebuvo pasiruošusi ir dabar nėra pasiruošusi tiek turėti muitinių galingumo, (...) netgi neilgam užvažiavimui. 5 minučių papildomas laiko tarpas, skirtas vienam automobiliui, užaugina kilometrus, dešimtis kilometrų automobilių (eilių – ELTA). Tai tik 5 minutės, o tikrai sugaištama daugiau“, – teigė R. Austinskas.

Vis dėlto jis teigė, kad vežėjai tikisi, jog situacija ateityje gerės.

„Tikimės, kad situacija gerės, tik ji negrįš į tą būseną, kuri buvo iki šiol, nes mes puikiai žinome, kaip kirtome Lietuvos–Lenkijos sieną, kai nebuvome ES narė ir Šengeno zonos valstybė. Tai eilės buvo milžiniškos ir formalumų buvo daug, ir kyšininkavimų, ir netvarkos. Visa tai išsprendus mes pradėjome judėti be sustojimų ir mūsų transportas tapo efektyvesnis. Dabar tą pačią problemą turime su Jungtine Karalyste“, – teigė „Linavos“ prezidentas.

Jungtinė Karalystė nuo šių metų sausio 1 dienos paliko ES bendrąją rinką. Nors susitarta dėl prekybos be muitų ir kvotų, nuo Naujųjų metų vykdoma griežtesnė muitinės patikra.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Biznio planas

Biznio planas portretas
Moterai įdarbinus vaikų darželyje galite drąsiai imti ją į žmonas ir visai nesvarbu, ar ji su barzda, ar be talijos ir bepapė. Svarbu gaunate prieigą prie nemokamo šilto maisto iš vaikučiams skirtų puodų. Jei susilauksite vaikų - nuostabu. Nesvarbu, kad jie paliegę ir nevykę - gaunate išmokas, privilegijas kaip "tėvelis". Tada telieka užsiimti savo darbais už sunkvežimio vairo, važinėtis su bet kokiomis prekėmis bet kokiomis kryptimis ir kuo garsiau rėkti, kad darbdavys nuolat apsuka, nesumoka pinigų, o jūs ir tik jūs esate nekorumpuotas, nors pakeliui surenkate visas pakelines ir po vieną jas išprekiaujate rinkos kainomis ar dar kokiomis kontarbandinėmis prekėmis paprekiaujate pakišęs savo kolegas, kai kažkam tenka prisiimti atsakomybę - kaltas ne jūs, kalti tie kiti. Panašaus pobūdžio "šeimyninio" biznio planas, jei pakeliui dar ir tuščius butelius surenkate ir juos priduodate kur daugiau už tarą sumoka, jei ta iš vaikų darželio yra taupi, per 25-30 metų leidžia įsigyti apie 10 butų.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių