„Skirtingais skaičiavimais, suma, kuri svyruoja per metus, kurią žiniasklaida gauna iš vaistinių reklamos yra 7–8 mln. eurų“, – ketvirtadienį vykusiame Seimo Sveikos gyvensenos komisijos posėdyje teigė A. Romanovskis.
„Žiniasklaidai tai pakankamai svari suma. Televizijos rinka iki šiol dar nepasiekė 2008 metų reklamos apimčių. Todėl tokie ribojimai (vaistinių reklamos uždraudimas – BNS) dar suduotų žiniasklaidai pakankamai stiprų smūgį“, – pridūrė jis.
Nei A. Romanovskis, nei asociacijos „Nacionalinė spauda“ vadovas Mindaugas Reinikis negalėjo pateikti duomenų, kiek žiniasklaida gauna pajamų iš vaistų reklamos.
Lietuvos vaistinių asociacijos valdybos pirmininkė Kristina Nemaniūtė-Gagė priekaištavo, kad uždraudus vaistinių reklamą, vaistinės nebegalės gyventojų informuoti, kada jie vaistinėse galėtų nemokai pasitikrinti kraujo spaudimą, holesterolį, cukraus kiekį ar sužinoti kitą informaciją.
Dabar Lietuvoje draudžiama tik receptinių vaistų reklama.
Uždrausti vaistinių reklamą žiniasklaidoje siūlo „valstiečiai“ Stasys Tumėnas ir Arūnas Gumuliauskas.
Naujausi komentarai