Per pastaruosius du mėnesius iš darbo atleista 210 lošimo namų darbuotojų, o artimiausiu metu gali būti įteikta dar apie 410 atleidimo lapelių, pranešė Lietuvos lošimo operatorių asociacija (LLOA), vienijanti šešias iš aštuonių lošimų namus valdančių bendrovių.
„Žinoma, lošimų verslą, kaip ir kitus pramogų sektorius, palietė ir ekonominė visos šalies padėtis, tačiau daugiausiai atleidimus asociacijai priklausančiose bendrovėse lėmė padidinti mokesčiai už lošimų namuose naudojamus įrenginius, įvesta privaloma lankytojų registracija ir kiti ribojimai, mažinantys tiek lankytojų, tiek ir naudojamų įrenginių, kuriuos aptarnauja darbuotojai, skaičių“ - teigia laikinai LLOA prezidento pareigas einantis Sauliaus Petravičius.
Pasak jo, iš viso per pirmąjį šių metų ketvirtį gali būti atleista apie 650 iš praėjusių metų pabaigoje visose LLOA priklausančiose bendrovėse dirbusių 1877 darbuotojų, kas sudaro apie 35 proc.
„Per pastarąjį laikotarpį dėl padidėjusių rinkliavos mokesčių lošimų organizatoriai jau atsisakė 35 lošimo stalų ir 149 A kategorijos lošimų automatų, tad natūralu, jog mažinamas ir juos aptarnaujančių darbuotojų skaičius. Prognozuojama, kad mažinti įrenginių skaičių lošimų namų valdytojai bus priversti ir ateityje, tad ir darbuotojų gali būti sumažinta gana ženkliai“ - teigia S. Petravičius.
Laikinai einančio pareigas LLOA prezidento teigimu, su papildomais sunkumais ekonominio sunkmečio metu verčia susidurti ne tik ypatinga verslo specifika, bet ir itin griežtas teisinis veiklos reguliavimas.
„Nors visame pasaulyje lošimų namų veikla iš visų su azartiniais lošimais susijusių šakų pripažįstama kaip kontroliuojama lengviausiai, Lietuvoje lošimų namų veiklai yra įvesti bene griežčiausi ribojimai visoje Europos Sąjungoje“ - sako S. Petravičius.
Jo teigimu, dėl šių priežasčių lošimų veiklą organizuojančioms bendrovėms darosi vis sunkiau užtikrinti tinkamą paslaugų teikimo kokybę ir išlaikyti privalomus veiklos reikalavimus.
Naujausi komentarai