Šiuo metu kasdien tarp Vilniaus ir Rygos kursuojančių traukinių kelionė trunka kiek daugiau nei 4 valandas. Dabar jie stoja Kaišiadoryse, Šiauliuose, Joniškyje ir Latvijos mieste Jelgavoje.
„Pirminis noras buvo būti labai konkurencingais laiku, todėl tas sustojimų skaičius buvo numatytas toks, koks yra būtinas – kad klientai galėtų persėsti iš kitų miestų, kad sustojimai būtų ten, kur yra daugiausia galimų klientų“, – interviu BNS sakė K. Meidė.
„Tikrai neslepiu, kad šiandien mes svarstome, skaičiuojame įvairias galimybes. Jeigu tik būtų galimybė neišilginant laiko turėti dar kelis sustojimus, mes tikrai tai svarstytume. (...) Kai tik turėsime atsakymus, juos tikrai pranešime, bet apie tai yra svarstoma“, – kalbėjo „LTG Link“ vadovė.
Jeigu tik būtų galimybė neišilginant laiko turėti dar kelis sustojimus, mes tikrai tai svarstytume.
Pasak K. Meidės, šiuo metu bendrovė vertina pirmų mėnesių rezultatus bei atlieka klientų apklausą.
Klausimą, kodėl traukinys Vilnius–Ryga nestoja Kėdainiuose ar Jonavoje, gyventojai bei vietos politikai kelia regioninėje spaudoje bei socialiniuose tinkluose. Jį taip pat ketinama aptarti artimiausiame Seimo Ekonomikos komiteto posėdyje.
Anksčiau tiesioginis traukinys tarp Vilniaus ir Rygos kursavo iki 2004 metų sausio. Nuo 2018-ųjų rugsėjo iki 2020-ųjų kovo – korononaviruso pandemijos pradžios – Vilnių ir Rygą jungė tarp Kyjivo ir Latvijos sostinės kursavęs Ukrainos geležinkelių traukinys. Pasak LTG, Vilnių ir Rygą kartais epizodiškai sujungdavo ir kitų šalių vežėjų ilgesni traukinių maršrutai.
Naujausi komentarai