- Goda Vileikytė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Marius Skuodis
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Marius Skuodis
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
„Lietuvos geležinkeliams“ (LTG) iki 2030 metų planuojant visiškai integruotis į Vakarų Europos transporto sistemą, susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad šio sektoriaus integracija į Vakarus yra vienas svarbiausių Lietuvos tikslų.
„Jeigu pažvelgtume į visą mūsų atkurtos nepriklausomybės laikotarpį, Lietuva yra pilnai politiškai integruota Vakarų dalyvė. Lygiai taip pat Lietuva su euro įvedimu kažkada baigė savo finansinę integraciją. Mums liko labai nedaug, kad mes pabaigtume energetinę integraciją į Vakarų sistemas. Tuo tarpu jeigu mes pažvelgiame į transporto sektorių, deja, integracija transporto sektoriuje į Vakarus yra vis dar neįvykusi“, – spaudos konferencijoje trečiadienį teigė M. Skuodis.
„Tai yra paskutinė mūsų integracijos į Vakarus dalis. (...) Absoliuti transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas“, – sakė M. Skuodis.
LTG parengtas „Free Rail“ planas numato sukurti ir įdiegti Baltijos regionui pritaikytą geležinkelių veiklos modelį, pagrįstą ES geležinkelių standartais ir suderintą su plačiosios rusiškos vėžės specifika.
LTG generalinis direktorius Egidijus Lazauskas teigė, kad planas bus įgyvendinamas trimis pagrindinėmis kryptimis.
„Kursime gerąja praktika ir standartais paremtą geležinkelių veiklos modelį, sieksime technologinės ir IT integracijos. Visa tai apims platų užduočių spektrą: nuo teisinio pamato sukūrimo iki susitarimų dėl riedmenų sertifikavimo ir remonto norminio reglamentavimo, taip pat reikalingus IT sprendimus“, – kalbėjo E. Lazauskas.
Anot jo, naujo geležinkelių veiklos modelio sukūrimas ne tik padės Lietuvai ekonomiškai atsikirti nuo Rusijos, bet ir pritrauks papildomų krovinių, atvers daugiau galimybių gyventojams keliauti, didins karinį mobilumą.
M. Skuodžio teigimu, šią iniciatyvą palaiko ir prie jos jungiasi kitų Baltijos šalių bei Ukrainos geležinkelių bendrovės.
„Mūsų iniciatyva su Latvijos ir Estijos ministrais sutarėme dėl bendrų veiksmų užtikrinti pilną geležinkelių sektoriaus atsparumą ir integraciją į ES geležinkelių infrastruktūrą ir tai yra prioritetas. Vykdoma veikla turi prisidėti ne tik prie Lietuvos, bet ir prie viso Baltijos regiono transporto sektoriaus pridėtinės vertės augimo (...). Esame pasiekę sutarimus ir su Ukraina“, – sakė susisiekimo ministras.
Anot LTG, šio projekto darbai jau pradėti.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
I. Šimonytė su Europos audito rūmų vadovu aptarė Ekonomikos gaivinimo plano įgyvendinimą3
Premjerė Ingrida Šimonytė antradienį susitiko su Lietuvoje viešinčiu Europos audito rūmų pirmininku Tony Murphy (Toniu Merfiu) ir rūmų nare Laima Liucija Andrikiene ir aptarė auditus bei Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemon...
-
Seimas svarstys, ar dar labiau apriboti elektroninių cigarečių prekybą2
Siekiant dar labiau apriboti elektroninių cigarečių su aromatais prekybą, nuo lapkričio siūloma uždrausti tokias cigaretes ir jų pildykles su skysčiu, kuriame būtų cukraus ir saldiklių. ...
-
Ar bankams mokėsime mažiau?5
Už pinigų išgryninimą ir kitas paslaugas kiekvienas sąskaitą banke turintis gyventojas kas mėnesį moka skirtingą mokestį. Lietuvos bankas (LB) bazinį paslaugų mokesčio krepšelį siūlo mažinti. Gyventojams per metus tai leistų sutau...
-
Seimas po pateikimo pritarė draudimui į Lietuvą įvežti rusiškas SGD8
Seimas po pateikimo pritarė siūlymui įstatymu uždrausti rusiškų suskystintų gamtinių dujų (SGD) krovą ir išdujinimą Klaipėdos SGD paskirstymo stotyje bei mažos apimties pakartotinio dujinimo įrenginiuose. ...
-
Lietuvoje siūloma palengvinti vežėjų dalią – siūlo leisti nuomotis vilkikus kitose ES šalyse2
Lietuvos vežėjams ketinama suteikti galimybę naudotis vilkikais, išnuomotai bet kurioje Europos Sąjungos (ES) valstybėje, o ne tik Lietuvoje. ...
-
J. Neverovičius: kitam sezonui šilumos tiekėjai turėtų iš anksto pasirūpinti biokuru
Prezidento patarėjas Jaroslavas Neverovičius sako, kad dėl kitą šildymo sezoną turinčio pradėti veikti „Ignitis grupės“ statomos Vilniaus kogeneracinės jėgainės (VKJ) biokuro bloko šilumos tiekėjai šiuo kuru turėt...
-
J. Neverovičius: prireikus subsidijų už elektrą, jos turėtų būti susietos su vartojimu
Vyriausybei praėjusią savaitę nutarus antrąjį pusmetį panaikinti subsidijas už elektrą, prezidento patarėjas Jaroslavas Neverovičius sako, kad jeigu jų vėl prireiktų ateityje, kompensacijos turėtų būti mokamos už tam tikrą dalį suvartotos el...
-
Netvarkingų pašto dėžučių savininkams verta suklusti: galite susidurti su bėdomis9
Nemažai pašto dėžučių yra apleistos ir netvarkingos. Kodėl jos tokios? Apie tai LNK pokalbis su Lietuvos pašto atstove Deimante Žebrauskaite. ...
-
Seimui liko paskutinis balsavimas dėl mažiausių motinystės išmokų didinimo
Seimas antradienį po svarstymo pritarė mažiausių vaiko priežiūros, motinystės ir tėvystės išmokų didinimui. ...
-
Vasara – puikus metas moksleiviams pasisemti žinių darbo rinkoje: kokio atlygio tikėtis?1
Kur ieškoti darbo ir kokio atlygio tikėtis? Apie moksleivių vasaros darbo užimtumą LNK kalbėjosi su Užimtumo tarnybos atstove Egle Šiukščiūte. ...