Naujas restoranų triukas: "nemokami" užkandžiai, už kuriuos reikia papurtyti piniginę Pereiti į pagrindinį turinį

Naujas restoranų triukas: "nemokami" užkandžiai, už kuriuos reikia papurtyti piniginę

2013-08-16 20:10
Kavinės ir restoranai rado naują būda pasipelnyti?
Kavinės ir restoranai rado naują būda pasipelnyti? / Tomo Raginos nuotr.

Kartu su meniu prabangiame restorane ant staliuko klientui padedama užkandžių. Klientas tikisi, kad tokiu gražiu veiksmu restorano savininkas vaišina svečius, tačiau vėliau užkandžius pamato įrašytus į sąskaitą. Ar už restorano lankytojams siūlomus užkandžius klientas turi susimokėti?

Vilnietė Monika su draugu nusprendė pavakarieniauti prabangiame Vilniaus centre įsikūrusiame restorane „La Provence“. Galantiškas padavėjas porai atnešė meniu, padėjo jį ant stalo, o kartu pateikė ir alyvuogių, itališkos duonos bei padažą, rašo delfi.lt.

„Išsirinkome sriubą, antrus patiekalus, desertus“, - pasakojo mergina.

Tikėdamasi, kad alyvuogės su duona yra nemokamai restorano tiekiamas užkandis, mergina neskubėjo vaišintis jomis. Kai buvo atnešta sriuba, simboliškai paragauti užkandžiai buvo išnešti.

„Už du asmenis susimokėti turėjome apie 320 Lt, tačiau sąskaitoje pamačiau įrašytus ir užkandžius – 10 Lt. Man tai pasirodė labai keistas, nemalonus ir net žeidžiantis gestas.

Monika pasakojo, kad pati yra dirbusi prabangiame restorane Olandijoje, kur užkandžiai buvo tiekiami restorano svečiams, tačiau niekada už juos nebuvo prašoma mokėti.

„La Provence“ savininkas Arūnas Oželis teigė, kad užsienio prabangiuose restoranuose už „duonos“ paslaugą prašoma susimokėti net apie 15 eurų (apie 52 Lt). Vilniuje esantis užkandžių mokestis tėra simbolinis ir net nepadengia užkandžių savikainos.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VTAT) informuoja, kad teisės aktai nedraudžia paslaugų teikėjui ar pardavėjui reikalauti susimokėti už papildomai vartotojui pateikiamas prekes ar paslaugas.

Vartotojui turi būti iš anksto ir aiškiai suteikiama informacija, nurodant patiekto maisto kainas valgiaraštyje.

Būtinybę teikti tokią informaciją klientui įtvirtina Civilinis kodeksas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra