Lenkijos kapitalo didžiausias Baltijos šalyse naftos koncernas „Orlen Lietuva“, didžiąją dalį produkcijos pervežantis geležinkeliais, turi gerų naujienų - premjeras Algirdas Butkevičius Lenkijos kolegai pažadėjo ne tik atstatyti uždarytą geležinkelio liniją į Rengę Latvijoje, bet ir peržiūrėti geležinkelio tarifus.
„Vyriausybė sudarė galimybę statyti produktotiekį iš Mažeikių į Klaipėdą, mes čia nematome jokių problemų. Esame pasiruošę spręsti įvairius kitus klausimus: geležinkelių tarifus, geležinkelio linijų atstatymą ir modernizavimą“, - susitikime su Donaldu Tusku trečiadienį teigė Lietuvos premjeras, pranešė Lenkijos žinių agentūra PAP.
Pasak PAP, A.Butkevičius po susitikimo su D.Tusku tvirtino aptaręs Lenkijos koncerno „Orlen“ reikšmę Lietuvai, kurioje veikia „Orlen Lietuva“.
Ginčai dėl išardytos geležinkelio atšakos į Rengę Latvijoje tarp „Orlen“ ir „Lietuvos geležinkelių“ trunka jau kelerius metus.
2008 metų rugsėjį dėl šio ruožo avarinės būklės „Lietuvos geležinkeliai“ sustabdė eismą, o po mėnesio išmontavo bėgius, kurie iki šiol neatstatyti. „Orlen“ atstovai ne kartą teigė, jog išardžius 19 kilometrų bėgių ruožą Bugeniai-Rengė, padidėjo įmonės transportavimo išlaidos ir buvo pakenkta jos eksporto galimybėms.
Europos Komisija (EK) pernai kovą „Orlen“ prašymu pradėjo oficialų tyrimą dėl „Lietuvos geležinkelių“ monopolinės veiklos.
Komisija tuomet pranešė siekianti išsiaiškinti, ar išmontavusi ruožo į Latviją bėgius, bendrovė neapribojo konkurencijos Lietuvos ir Latvijos geležinkelių rinkose ir taip nepažeidė Europos Sąjungos antimonopolinių taisyklių, kurios draudžia piktnaudžiavimą dominuojančia padėtimi rinkoje.
Naujausi komentarai