Prieš kelerius metus vartotojai, anot pardavėjų, itin didelę dalį savo krepšelio surinkdavo per nuolaidų akcijas. Dėmesys mažesnei kainai nedingo ir šiemet, nors ne kiekviena nuolaida jau skatina pirkti, rašo „Verslo žinios“.
Prekybos centrų pardavėjai pažymi, kad ne mažiau dėmesio sulaukia ir naujos prekės, parduodamos už įprastą kainą.
„Šiandien kas ketvirta prekė pirkėjo krepšelyje yra įsigyta su nuolaida“, – teigė bendrovės „Maxima LT“ Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė.
Pasak jos, pirkėjai perka tik tas prekes, kurių jiems iš tiesų reikia, ir tiek, kiek jie gali suvartoti. Lojalumas prekės ženklui, anot jos, vis dar yra sumenkęs.
„Akcijos valdė galbūt prieš metus pusantrų. Dabar pas mus parduotuvėse naujos kolekcijos ir pardavimai yra net didesni nei per akcijas“, – savo ruožtu teigė prekybos centro „Panorama“ vadovė Birutė Kalanovaitė.
Naujausi komentarai