Draudimo bendrovės „PZU Lietuva“ ekspertai teigia, kad pirmąjį šių metų pusmetį išmokėjo beveik 35 proc. daugiau išmokų už nedideles žalas be automobilio apžiūros.
„Šiemet anksti atėjo pavasaris, fiksavome mažiau eismo įvykių dėl slidžios kelio dangos. Kartu reikia pabrėžti, kad eismo įvykiuose nukentėję klientai dažniau rinkosi telefonu aptartą išmoką be ekspertų apžiūros, nes žmonėms taip yra greičiau ir patogiau“, - teigė „PZU Lietuva“ Žalų departamento direktorius Gytis Matiukas.
Jis pabrėžė, kad šių metų pirmąjį pusmetį draudimo bendrovė klientams pateikė net 49,5 proc. daugiau greito išmokėjimo pasiūlymų ir atlygino 35 proc. daugiau nuostolių be automobilio apžiūros, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.
„Dažniausiai išmokos telefonu pasiūlomos už išorinius automobilio kėbulo apgadinimus – bamperius, žibintus, sparnus, duris, variklio ir bagažinės dangtį, veidrodžius. Beje, prasidėjus vasarai - atostogų metui - dėl nežymių apgadinimų klientai neskuba remontuoti automobilį, jie pageidauja greičiau gauti draudimo išmoką, o automobilio remontą atideda vėlesniam laikui, kuomet grįš iš atostogų“, - pastebėjimais dalijasi G. Matiukas.
Tiesa, dalis žmonių daro atvirkščiai. Išvykdami atostogauti į užsienį, jie palieka automobilį remontuoti, kad grįžę jau galėtų juo naudotis.
Naujausi komentarai