Po pusmečio, įsivedę eurą, parduotuvių lentynose matysime gerokai įvairesnę kainų paletę nei devynetukai pabaigoje, tačiau ilgainiui prekybininkai veikiausiai grįš prie įprastų devynetų. Rinkodaros specialistai vienbalsiai teigia, kad tokia kainų strategija padeda parduoti, tačiau kartu šis skaičius sukelia ir išparduodamo produkto asociacijų, o tai prekių ženklams ne visada naudinga, trečiadienį rašo "Verslo žinios".
"Žmonės perskaito pirmus du skaičius, o į kitus kreipia mažiau dėmesio. Tad nors dėl euro įvedimo mažmeninėje prekyboje kurį laiką matysime kitokias kainas, nei mums įprasta dabar, tik laiko klausimas, kada išnyks ketvertukais ar trejetukais besibaigiančios kainos. Visi siekia to paties - didesnių pardavimų, tad, kol tokia kainodara pasiteisina, niekas nenori nieko keisti", - teigė rinkodaros asociacijos LiMA valdybos narys Rytis Buračas.
ISM "Executive School" Rinkodaros programų vadovė Kristina Maikštėnienė taip pat teigė, kad devynetais besibaigiančias kainas vartotojai suvokia kaip mažesnes, tačiau, pasak jos, tokios kainos gali sukelti išpardavimo įspūdį, o tai brangesnėms prekėms gali duoti neigiamą efektą.
Naujausi komentarai