Valdantieji, svarstantys automobilių mokesčio įvedimą, daro savaitės pertrauką - tikimasi, kad per tą laiką dėl mokesčio apsispręs valdančiųjų partijų vadovybės.
„Nebuvo rastas sutarimas dėl automobilių mokesčio ir buvo sutarta, kad grįžtama yra į partijų vadovybes ir tos diskusijos bus tęsiamos po pasitarimo su partijų vadovybe“, - penktadienį po valdančiųjų Politinės tarybos posėdžio pranešė Seimo pirmininkė Loreta Graužinienė.
„Kiekviena partija kitą savaitę, tikiuosi, apsvarstys ir pateiks atsakymus. Tikiuosi, po savaitės turėsime jų nuomonę“, - pridūrė premjeras Algirdas Butkevičius.
L.Graužinienė pranešė pirmadienį kviečianti Darbo partijos valdybą: „Turėsime diskusiją, bet mano asmenine nuomone...aš tikrai nepritariu“.
Pasak A.Butkevičiaus, socialdemokratai automobilių mokesčio įvedimo kol kas nesvarstė.
„Bet aš galiu pasakyti ir ne vieną kartą esu sakę, kad daugelis šalių turi tokį mokestį, ir jeigu mes norime lėšas investuoti į kelių infrastruktūrą, padidinti finansavimą savivaldybių keliams, jis yra reikalingas“, - teigė premjeras. Jis skeptiškai įvertino idėją pensininkams kompensuoti ir kainų didėjimą.
„Lietuvoje infliacija yra labai maža ir aš tikiuosi, kad Lietuva nebus visą amžių kažkokia kompensuojančia šalimi“, - teigė A.Butkevičius.
„Darbiečių“, “tvarkiečių“, Socialdemokratų partijų ir Lenkijos rinkimų akcijos atstovai iki šiol neturėjo vieningos nuomonės dėl siūlymo įvesti automobilių mokestį ir gautas papildomas pajamas į biudžetą skirti pensijų kompensavimui.
Ieškant šaltinių kompensuoti per krizę sumažintas pensijas, finansų ministras Rimanto Šadžius siūlo, kad transporto priemonės turėtų būti apmokestinamos pagal variklio tūrį - toks būdas pasirinktas dėl paprasto administravimo, o priklausoma nuo jo, mokestis siektų 90-170 litų ir daugiau.
Žiniasklaida skelbė, jog šis mokestis biudžetą papildytų apie 200 mln. litų per metus.
Naujausi komentarai