Pereiti į pagrindinį turinį

Prekybininkai atsakė, ar olimpiada išjudino pardavimus

2024-08-10 12:35

Pastarąsias savaites vykstant Paryžiaus olimpinėms žaidynėms, Lietuvos prekybininkai sako nefiksuojantys padidėjusių gėrimų ar užkandžių pardavimų. Kavinės teigė olimpiados metu daugiau lankytojų taip pat nesulaukusios.

Prekybininkai atsakė, ar olimpiada išjudino pardavimus
Prekybininkai atsakė, ar olimpiada išjudino pardavimus / I. Gelūno/BNS nuotr.

„Charlie Pizza“, „Katpedėlę“, „La Crepe“, „Sugamour“ ir kitus restoranus ir kavines valdančios „Amber Food“ grupės vadovas Gediminas Balnis prognozavo, kad situacija būtų buvusi visiškai kitokia, jeigu į olimpines žaidynes būtų patekusi Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė. 

„Labai didelio (klientų pagausėjimo – BNS) kaip ir nejautėme. Staliukus užsisakinėjo ten, kur įrengti ekranai – stebėti varžybas, bet tai nebuvo masinis reiškinys. Būtų koks krepšinis, būtų kitaip“, – teigė jis.

Tačiau G. Balnis pabrėžė, kad per bronzos medalius laimėjusių trijulių krepšininkų sutiktuves prie Baltojo tilto veikiančios maitinimo įstaigos apyvarta buvo apie du kartus didesnė nei įprastai.

Jo teigimu, antplūdžio tikimasi ir per sidabrą iš Paryžiaus parvešiančio disko metiko Mykolo Aleknos sutiktuves. 

Prekybos tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis taip pat teigė, kad reikšmingesnių pardavimų olimpinių žaidynių metu pokyčių nebuvo.

„Išsamesnį vaizdą galėsime susidaryti pasibaigus olimpiadai ir rugpjūčio mėnesiui“, – tvirtino jis.

„Iki“ komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė BNS teigė, kad olimpinės žaidynės, paprastai prie televizorių ekranų sutraukiančios daug sporto aistruolių, šįkart pirkėjų įpročių stipriai nepakeitė.

„Pirkėjai ir toliau pirko tas užkandžių prekes, kurios populiarios visą vasarą – traškučiai, gėrimai, užkandžiai, įvairios dešrytės bei prekės, kurias galima vartoti išvykų metu ar pasisėdėjimuose su draugais“, – sakė G. Kitovė.

Būtų koks krepšinis, būtų kitaip.

Tuo metu „Rimi“ Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė sakė, kad tik prasidėjus olimpinėms žaidynėms, pastebėtas nacionalinės atributikos paklausos ūgtelėjimas.

„Pirkėjai dažniau į pirkinių krepšį įsideda vėliavas ar kitus atributus – reikalingus stebėti varžybas ir palaikyti tautiečius“, – teigė ji.

Pasak E. Krasauskienės, lemiamų varžybų išvakarėse ar jų dieną pirkėjai dažniau į savo pirkinių krepšelius dėjo gaiviųjų gėrimų.

„Rimi“ atstovė, be kita ko, pabrėžė, kad dabar vis labiau nei anksčiau žmonės linkę sporto renginius stebėti su sveikais užkandžiais.

„Pirkėjai dažniau skaito sudėtį ir atkreipia dėmesį į pilno grūdo produkciją ar maistą, kuriame mažiau cukraus, druskos riebalų“, – tvirtino E. Krasauskienė.  

Liepos 26 dieną prasidėjusios Paryžiaus olimpinės žaidynės truks iki sekmadienio. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų