„Per ateinantį dešimtmetį „Rail Baltica“ turėtų būti visiškai pastatyta ir veikianti, o Suomija yra natūrali tąsa toliau už Estijos – juk per Suomijos įlanką geležinkelio vagonus galima pervežti į Suomiją ir toliau iki pat Barenco jūros.
Jei kažkada (...) šiaurinis kelias per šiaurines jūras bus dar labiau įsisavintas nei dabar, tai mes galime matyti pakankamai rimtą vežimų koridorių ir, manau, suomiai pakankamai gerai vertina tokio (krovinių. – ELTA) tranzito galimybes. Tai „Rail Baltica“ suteiktų naują stimulą“, – „Žinių radijui“ antradienį sakė R. Masiulis.
Anot jo, jei projektas išlaikys dabartinį tempą, 2026 metais turėtų kursuoti traukiniai į Varšuvą, Rygą ir Taliną.
ELTA primena, kad „Rail Baltica“ – svarbiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos regione, integruosiantis Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Projektų investicijų suma Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje sieks apie 5,7 mlrd. eurų, vien Lietuvoje investicijos, planuojama, viršys 2,4 mlrd. eurų.
Penktadienį buvo paskelbta, kad Suomija oficialiai prisijungs prie „Rail Baltica“ projekto. Iki šiol jame šalis dalyvavo netiesiogiai.
Naujausi komentarai