Pereiti į pagrindinį turinį

Reklamos apimtis šiemet augo 10 proc.

2023-12-16 12:39
DMN inf.

Reklamos apimtis šiemet per dešimt mėnesių, palyginti su sausiu–spaliu pernai, išaugo 10 proc. Labiausiai didėjo interneto, televizijos, kino ir radijo reklamos kanalų apimtis, rodo „Kantar“ monitoringo duomenys.

Reklamos apimtis šiemet augo 10 proc.
Reklamos apimtis šiemet augo 10 proc. / Shutterstock nuotr.

„Kantar“ medijos ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė Giedrė Juronienė sako, kad interneto reklamos apimtis augo sparčiausiai – 15,5 proc.

„Reklama interneto svetainėse ir socialiniuose tinkluose surinko 12,39 mlrd. reklamos parodymų. Dar įspūdingesni skaičiai turėtų matytis paskutinį metų ketvirtį, į kurį pateks juodasis penktadienis, kibernetinis pirmadienis ir kalėdinės prekybos bumas. Dažnai šiuo laikotarpiu reklamos apimtis ūgteli dukart“, – pranešime teigia G. Juronienė.

Televizijos reklamos trukmė šiemet pailgėjo 10,1 proc. – transliuota 2,774 mln. reklaminių klipų. Radijo stotys transliavo 10,58 mln. sekundžių reklamos – 4,7 proc. daugiau.

Tuo pat metu spaudos reklamos apimtis mažėjo 3 proc.: laikraščiuose išspausdinta 4,77 mln. kv. cm reklamos – 5,7 proc. mažiau, žurnaluose jos plotas augo 1,1 proc., iki 3,4 mln. kv. cm.

Statinės lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas mažėjo 4,1 proc., iki 25,7 tūkst. kv. m per dieną, ant degalinių degalų pylimosi pistoletų nekito ir liko 29,7 tūkst. reklaminių skydelių. Kino reklamos kiekis didėjo 7,4 proc. – parodyta 433 tūkst. reklaminių klipų.

Aktyviausiai šiemet reklamavosi „Lidl“, „Maxima“ ir „iki“, „Rimi“, taip pat „Tele2“, „Telia Lietuva“ ir „Bitė“, „Eurovaistinė“, „Valentis“ ir „Camelia“.

„Didžiausių reklamdavių sąraše rikiuojasi tie patys vardai kaip ir pirmąjį metų ketvirtį, tad matome, kad reklamos rinkos dalyviai savo pozicijas išlaikę praktiškai per didesnę metų dalį. Matysime, ar didžiųjų išpardavimų ir kalėdinis laikotarpis įneš į pokyčių“, – teigia G. Juronienė.

Duomenys pateikiami tik iš „Kantar” registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, tai apima 98 proc. televizijos, 90 proc. spaudos, 85 proc. lauko, 90 proc. klipų kine, 80 proc. interneto (be reklamos mobiliosiose aplikacijose) ir 100 proc. ant degalų pylimo pistoletų reklamos rinkos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų