- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Reklamos apimtys Lietuvoje per tris šių metų ketvirčius, palyginti su 2016 metų sausio-rugsėjo mėnesiais, augo 5 procentais. Labiausiai šiemet augo kino, vidaus televizijos, interneto ir lauko video reklama, didžiausias nuosmukis fiksuotas žurnaluose ir laikraščiuose, skelbia tyrimų bendrovė „ Kantar TNS“.
„Reklamos apimčių augimą šiais metais labiausiai lemia prekybos tinklų kategorija. Per metus prekybos tinklų reklamos išlaidos augo 46 proc., pirkėjo lojalumo kortelių - 107 procentais. Reklamuojamų kategorijų sąraše pagal reklamos išlaidas prekybos tinklai pirmavo televizijoje, radijuje, internete, lauko reklamos stenduose“, – BNS teigė „ Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Anot jos, telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ vardo pristatymas šių metų pradžioje lėmė, kad per devynis mėnesius žiniasklaidoje labiausiai išaugo telekomunikacijų kompanijų reklamos išlaidos. Šiemet taip pat didėjo valstybinių institucijų bei Europos Komisijos pristatomų projektų bei programų, optikos parduotuvių reklamos biudžetai.
„Kantar TNS“ duomenimis, labiausiai savo išlaidas mažino gaiviųjų gėrimų, mineralinio ir geriamo vandens bei prekybos internetu bendrovės.
Šiais metais reklamos biudžetus labiausiai didino įvairias socialines akcijas ir projektus pristatanti Aplinkos ministerija, taip pat išaugo farmacijos kompanijos „Glaxo SmithKline“, smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovės „Credit Service“ reklamos išlaidos. Investicijas reklamai labiausiai mažino „Coca-cola“, „Johnson&Johnson“ ir „Mondelez International“.
Televizijos reklamos augimas šiemet siekė 4,2 proc. - ištransliuota 1,4 mln. reklaminių klipų. Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 8,2 procento. Laikraščiuose jos plotas krito 5,8 proc., žurnaluose - 11,5 procento. Laikraščiuose išspausdinta 6,3 mln., žurnaluose - 4,2 mln. kv. centimetrų reklamos.
Radijo stotys šiemet transliavo 6,1 mln. sekundžių reklamos - 9,7 proc. daugiau nei pernai per devynis mėnesius. Reklamjuosčių reklamos internete išlaidos didėjo 14,8 procento.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas per metus sumažėjo 1,8 proc. - vidutiniškai per dieną stenduose buvo 16,9 tūkst. kv. metrų reklamos. Lauko video reklamos ekranuose vidutiniškai per dieną transliuota 3,9 mln. sekundžių reklamos - 12,1 proc. daugiau nei pernai per tris ketvirčius.
Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų šiemet užklijuota 26,6 tūkst. reklaminių lipdukų - 0,1 proc. mažiau nei pernai. Vidaus televizijos reklamos kiekis per metus padidėjo 28,4 procentų.
Kino reklamos apimtys šiais metais augo 36,7 proc. - iš viso buvo parodyta 408 tūkst. reklaminių klipų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
VMVT perspėja: neatsakingai perkant gyvūną – gydymas gali kainuoti neprognozuojamas sumas
Veislinių gyvūnų paklausa Lietuvoje pastaruoju metu auga, todėl vis dažniau gatvėse matomos ir retos veislės, kurios anksčiau buvo beveik nebesutinkamos. ...
-
Seimas svarstys siūlymą griežtinti reikalavimus nesudėtingo statinio statybai kurortuose
Seimas svarstys Statybos įstatymo pataisas, siūlančias kurortuose statant ir rekonstruojant nesudėtingus negyvenamosios paskirties statinius reikalauti statybos leidimo. ...
-
Seimas pradeda svarstymus, ar leisti fintech įmonėms atlikti momentinius mokėjimus
Seimas svarstys, ar leisti mokėjimo ir elektroninių pinigų įmonėms atlikti momentinius mokėjimus. ...
-
Seimas spręs, ar drausti kiniškos įrangos naudojimą elektros sistemoje1
Seimas spręs, ar uždrausti kiniškos programinės įrangos naudojimą didesnės nei 100 kilovatų (kW) galios elektros energijos kaupikliuose, saulės ir vėjo jėgainėse. ...
-
Kelia tikslą: milijonas investuojančių lietuvių5
Finansų viceministrė Vaida Markevičienė teigia, kad pasyvus Lietuvos gyventojų investavimas ir vangiai biržai atsiveriančios rinkos lemia silpną Lietuvos kapitalo rinkos padėtį. Pasak jos, vos 2,3 proc. Lietuvos gyventojų investuoja į vertybinius p...
-
Ekspertės: dėl įvykių Artimuosiuose Rytuose degalų, dujų kainos Lietuvoje neturėtų kilti1
Neramumai Artimuosiuose Rytuose neturėtų reikšmingai paveikti gamtinių dujų ar naftos produktų kainų Lietuvoje, sako Energetikos agentūros (LEA) direktorė Agnė Bagočiutė. ...
-
Nusipirkti būstą darosi beveik neįmanoma: pradiniam įnašui lietuviai taupo ilgiausiai visoje ES
Būsto kainos šalyje nenumaldomai auga, tad nusipirkti namą ar butą, ypač jaunoms šeimoms, darosi beveik neįmanoma. Nekilnojamojo turto vystytojai beda pirštu į per didelę biurokratiją, esą geriausiu atveju statybos leidimo jau tur...
-
Šildymo sezono startas: kur radiatoriai jau kaista?4
Kai kuriose savivaldybėse jau kaista radiatoriai. ...
-
Pardavėjų gudravimas: kaip neįsigyti buto su nenaudingu plotu?
Perkant butą arba namą kiekvienas kvadratinis metras yra itin svarbus, ypač dabar, kai kvadratinio metro kaina jau perkopė 3 tūkst. ribą. Kartais pardavėjai, ypač naujų butų, gudrauja ir pirkėjams siūlo esą didesnius butus. Bet juose nebūna pertv...
-
Naujoji ECB priežiūros valdybos vadovė Vilniuje susitinka su bankų atstovais
Lietuvoje lankosi naujoji Europos Centrinio Banko (ECB) priežiūros valdybos pirmininkė Claudia Buch (Klaudija Buš). ...