Šokoladas, fermentinis sūris, sviestas, kvietiniai miltai, virta daktariška dešra, silkių filė, obuoliai. Šios Lietuvoje pagamintos ar išaugintos prekės vasario mėnesį sulaukė didžiausio pirkėjų populiarumo, pranešė prekybos tinklas „Maxima“.
„Pastebime, kad iniciatyva skatinti rinktis lietuvišką prekę duoda rezultatų – lankytojai lietuviškas prekes geriau atpažįsta, o lietuviškų gaminių pardavimas nuosekliai auga. Lietuvišką prekę pirkėjai noriai renkasi, nes pasitiki jos kokybe – ji jau atrasta, išbandyta ir pripažinta daugumos Lietuvos pirkėjų. Be to, nemažai lietuviškų produktų įtraukiame į akcijas, specialius pasiūlymus“, – sakė Saulius Jonaitis, „Maxima LT“ Rinkodaros ir pardavimų departamento direktorius.
Lietuviškų prekių pardavimas prekybos tinkle „Maxima“ šiuo metu sudaro apie 60 proc. visos prekių apyvartos. Tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ pernai lapkritį atlikto Lietuvos vartotojų nuomonės tyrimo „Lietuvos anatomija“ duomenimis, 8 iš 10 Lietuvos gyventojų mielai rinktųsi lietuviškas prekes, net jei jos ir kainuotų brangiau. Pirmenybę lietuviškai prekei teikia vidutines (400–800 Lt) ir aukštesnes (801–1500 Lt) pajamas vienam šeimos nariui gaunantys Lietuvos gyventojai – atitinkamai 29 proc. ir 30 procentų. Taip pat entuziastingai lietuviškus produktus renkasi didmiesčių (28 proc.) ir kaimo (26 proc.) gyventojai.
Lietuviškų prekių – pieno produktų, mėsos gaminių, duonos ir kulinarijos gaminių – asortimentas sudaro 43 proc. visų prekybos tinkle parduodamų prekių. Greitai gendančių produktų grupėje lietuviški gaminiai sudaro apie 60 proc., bakalėja – apie 26 proc.
Naujausi komentarai