Prastėjant Latvijos ekonominei padėčiai, ambicingus planus gali tekti peržiūrėti ir Tarptautiniam Rygos oro uostui. Latvijos žiniasklaida praneša, kad dar pernai oro uostą palikusios skrydžių bendrovės kol kas neketina sugrįžti.
Praėjusį sezoną iš Rygos oro uosto pasitraukė keli stambūs skrydžių rinkos žaidėjai, iš jų - britų pigių skrydžių bendrovė „easy Jet“, Airijos – „Aer Lingus“, Vokietijos – „Germanwings“. 2008-aisiais skrydžius nutraukė ir „Austrian Airlines“, praneša naujienų portalas biznews.lv.
Oro bendrovės aiškino Latviją paliekantys dėl užklupusios krizės, kurią pagilino žiemos sezonas ir didelės kuro kainos. Tačiau tikėtasi, kad ateityje jos sugrįš.
Vis dėlto Rygos oro uostui tenka pripažinti, kad vežėjai grįžti neketina. Kol kas keleivių skaičius didėja tik todėl, kad daugėja tranzitu keliaujančių asmenų iš Lietuvos ir Estijos.
Vienintelė nauja oro bendrovė, kurią pavyko Rygai prisivilioti, yra Italijos „Windjet“, pradedanti skrydžius nuo birželio 10-osios.
Tarptautinis Rygos oro uostas per artimiausius kelerius metus užsimojo ūgtelti keturis kartus ir tapti Europos ir Azijos jungtimi. Po kelerių metų Rygoje planuojama aptarnauti 12 mln. keleivių per metus. Tam reikalingo naujo terminalo projektas jau pristatytas visuomenei, pradėta investuotojų paieška. Tačiau užsitęsusi krizė gali pakoreguoti ir šiuos planus.
Naujausi komentarai