Sausakimšas avalynės verslas dar vilioja naujokus Pereiti į pagrindinį turinį

Sausakimšas avalynės verslas dar vilioja naujokus

2017-06-07 07:00
BNS inf.

Prekybos centruose batų segmentui skiriamas plotas ir vidutinės išlaidos avalynei Lietuvoje rodo, kad batų parduotuvės prekybos centrams yra vienos iš daugiausiai pelno sunešančių nuomininkių.

Sausakimšas avalynės verslas dar vilioja naujokus
Sausakimšas avalynės verslas dar vilioja naujokus / A. Ufarto / BFL nuotr.

„Verslo žinios“ rašo, kad didėjant emigracijai kiekvieno naujo rinkos dalyvio dalis susiformuoja esamų žaidėjų sąskaita.

„Avalynės versle padėtis dabar nėra paprasta, nes konkurencija labai didelė. Mūsų partneriai, tiekėjai užsienyje dažnai klausia, kas Lietuvoje tiek batų sunaudoja. Šalia didžiųjų tinklų veikia daug nedidelių kompanijų, kurios turi savo parduotuves visuose prekybos centruose, prekybinėse gatvėse. Įvairovė yra milžiniška“, - sako „Aprangos“ grupės, kuriai priklauso „Aldo“ avalynės parduotuvės, vadovas Rimantas Perveneckas.

„Euromonitor International“ duomenimis, Lietuvos avalynės rinkos dydis 2016 metais siekė 456,2 mln eurų ir palyginti su 2015 metais (429,7 mln. eurų), pardavimų augimas sudaro 6 procentus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra