Statybų pramonė nuslėpė tikrąjį pajėgumą
Penkioliktą kartą rengiamoje parodoje „Individuali statyba“ buvo į ką pažiūrėti kiekvienam lankytojui, bet pasigesta naujovių.
Kaip galima spręsti iš parodos pavadinimo, daugiausiai vyravo būsto įrengimui reikalingos statybinės medžiagos.
Daugiausiai bendrovių pristatinėjo durų sistemas, izoliacines medžiagas, stogų, grindų, lubų, sienų dangas. Netrūko ir teikiančių projektavimo bei konsultavimo paslaugas.
Tačiau tik dvi įmonės pristatė stiklo ir dekoratyvinius gaminius. Vos keturiuose stenduose buvo galima pasisemti interjero idėjų.
Menkas asortimentas buvo ir norintiems įsigyti apšvietimo įrangos, elektros prekių, apsaugos sistemų.
„Neradau nieko ypatingo, paroda tikrai nepradžiugino. Kiek žinau, šiuo metu Klaipėdoje jau yra atvežta nemažai žymiai rimtesnių ir naujesnių medžiagų, bet kažkodėl jų parodoje nebuvo pateikta. Aš turiu omenyje apšiltinimo ir apdailos medžiagas“, - sakė statybų specialistas Kęstutis Verseckas.
Anot jo, lankytojams pateiktos daugiausiai jau seniai prekyboje esančios medžiagos ir technologijos.
„Labai skurdi dažų pasiūla. Toks įspūdis, kad niekas nieko nebedažo. Labai daug mėgėjiškų daiktų, skirtų tiems, kas remontuojasi savo rankomis. Statybų profesionalams čia nelabai į ką yra pasižiūrėti“, - stebėjosi K.Verseckas.
Paprasti lankytojai, kasmet besidomintys statybų naujovėmis, taip pat šiemet pasigedo paprasčiausių buityje reikalingų gaminių, kaip medinės lentynos, įmantresnių medžiagų patalpų apipavidalinimui, netgi paprasčiausių medinių turėklų pavyzdžių.
Nors įvairias apdailos medžiagas pristatinėjo ne viena bendrovė, bet skirtumus tarp jų ekspozicijų buvo galima įžvelgti tik pagal pavadinimą.
Visur tos pačios melsvos, gelsvos ar tamsiai raudonos spalvos, įmantresnių raštų su žiburiu reikėtų ieškoti.
Gal todėl prieš užeinant į naujos statybos butą galima daug nesvarstant nusakyti, kokį vaizdą išvysi.
Nors viena iš parodos puošmenų buvo sūkurinės vonios, kompiuterizuotos dušo kabinos, bet trūko daugiau paprasčiausių kriauklių ar unitazų pavyzdžių.
Niekam nešovė į galvą atvežti ne įprastų baltų, o žalsvų, melsvų ar rausvų unitazų, kokie sparčiai populiarėja Vakarų Europos šalyse.
Šiemet parodoje dalyvavo net 220 bendrovių. Beveik pusė jų iš Klaipėdos regiono, 18 procentų iš Vilniaus ir 12 procentų iš Kauno. Pernai dalyvavo 30 bendrovių mažiau.
Bet net ir gerokai išaugusi konkurencija nepaskatino įskelti kūrybiškumo kibirkšties paruošiant ekspozicijas.
Nemažai bendrovių nesugebėjo net savo pavadinimo aiškiai matomoje vietoje užsirašyti.
Naujausi komentarai