Didžiausia šalies stipriųjų gėrimų gamintoja ir eksportuotoja bendrovė „Stumbras“ baigė „Lithuanian Vodka“ auksinės degtinės atnaujinimą ir pradeda naują eksporto strategijos plėtros etapą, kokybinėmis minėtos degtinės savybėmis lygiuodamasi į pasaulinio lygio gamintojus. Bendros investicijos į visos „Lithuanian vodka“ šeimos atnaujinimą siekia per 2,5 mln. litų.
Bendrovės „Stumbras“ eksporto direktoriaus Arno Pauliaus teigimu, technologiniai ir pakuotės dizaino atnaujinimai pakylėja „Lithuanian Vodka“ auksinę degtinę į naują kokybės lygmenį. Dabar ši degtinė savo kokybiniais ir fiziniais atributais prilygsta garsiausiems pasauliniams stipriųjų gėrimų gamintojų ženklams, todėl jos pozicija bus stiprinama tiek šalies, tiek ir užsienio rinkose.
„Vienas iš svarbiausių „ginklų“, kuriais sieksime plėsti eksporto apimtis - atnaujinta „Lithuanian Vodka“ auksinė. Ji nuo šiol filtruojama per aukso filtrus, kurie gėrimui suteikia dar švelnesnį skonį ir skaidrumą. Atnaujindami vieną populiariausių ir kokybiškiausių lietuviškų degtinių šalia skoninių savybių tobulinimo daug dėmesio skyrėme ir technologiniams aspektams, tokiems kaip kokybiškesniems kamšteliams su dozatoriais, kurie padės apsisaugoti nuo produkto padirbinėjimo“, - pasakoja A.Paulius.
Itin daug dėmesio skirta ir „Lithuanian vodka“ degtinių šeimos bei ypač „Lithuanian Vodka“ auksinės degtinės dizainui - naująsias etiketes kurti patikėta vienai garsiausių Didžiosios Britanijos pakuočių dizaino agentūrų LFH. Tiek su šia agentūra, tiek su spaustuve, spausdinančia „Lithuanian Vodka“ auksinės degtinės etiketes, kūrybinis bendradarbiavimas truko per devynis mėnesius.
Tuo tarpu vien į „Lithuanian Vodka“ auksinės degtinės butelio dizaino sukūrimą investuota apie 400 tūkst. litų.
„Norint konkuruoti ne tik šalies, bet ir tarptautiniu mastu nepakanka vien investicijų į paties gaminio kokybę - natūralu, jog taip pat svarbu atsižvelgti į globalias stipriųjų gėrimų įvaizdžio formavimo tendencijas. Siekdami, kad mūsų gaminiai būtų lygiaverčiai varžovai pasaulinio garso gamintojų ženklams, užsibrėžėme „Lithuanian Vodka“ auksinei degtinei bei visai atnaujinamai „Lithuanian vodka“ degtinių šeimai suteikti itin modernią išvaizdą, juolab kad per artimiausius trejus metus ketiname plėstis Azijoje, Lotynų Amerikoje ir ES šalyse“, - teigia AB „Stumbras“ rinkodaros direktorius Algirdas Čiburys.
Rinkos tyrimų bendrovės „AC Nielsen“ duomenimis, degtinių „Lithuanian Vodka“ šeima 2008 m. rugpjūčio - 2009 m. liepos mėnesių laikotarpiu užėmė apie 30 proc. Lietuvos degtinių rinkos - daugiausia iš visų šalyje esančių degtinių. Ji eksportuojama į Izraelį, Lenkiją, Peru, Ispaniją, JAV, Didžiąją Britaniją (kartu su Š. Airija), Singapūrą, Italiją, Norvegiją, Airiją, Indiją.
„Lithuanian Vodka“ yra įtraukta ir į prestižinį pasaulyje populiariausių prekės ženklų sąrašą. Į jį patenka tie alkoholinių gėrimų prekės ženklai, kurių pardavimai per metus viršija vieną milijoną pakuočių po devynis litrus (9 mln. litrų).
Naujausi komentarai