Nepaisant šalį siaubiančios krizės, žaidimų pardavėjai džiūgauja – krizės metu susidomėjimas stalo žaidimais sparčiai auga.
„Tai lengvai paaiškinama: žaidime žmonės gali tapti kuo nori, realizuoti savo svajones, kurių tuo metu nepavyksta išpildyti realiame gyvenime“, − tikino prekės ženklą „Žaislų planeta“ valdančios bendrovės „Voira“ pardavimų ir rinkodaros direktorė Inga Rimšaitė.
Populiariausiu stalo žaidimu išlieka „Monopoly“, kuris buvo sukurtas Didžiosios depresijos metu, kai amerikiečiui Charles B. Darrow kilo mintis leisti visiems pasimėgauti aukštuomenės gyvenimu. „Monopoly“ jau žaidė daugiau nei 500 milijonų žmonių visame pasaulyje.
Lietuvoje tuo metu sparčiai populiarėja visai neseniai pasirodęs „Gyvenimo žaidimas“ (angl. „Game of life“). Prekybininkų teigimu, žaidime, kaip ir gyvenime svarbiausia nuspręsti: mokytis universitete ar iš karto dirbti, eiti saugiu ar rizikos keliu, pirkti naują būstą ar ne, investuoti ar ne, pasinaudoti lengvatomis ar pasilaikyti jas vėlesniam laikui.
Žaidime tenka sukti ruletę, kuri ten atlieka „likimo piršto“ vaidmenį. Aptardami savo profesijas, turimą pinigų kiekį, šeimos reikalus žaidėjai kalbasi apie gyvenimą, kuris vyksta prieš pat juos. Suteikiama galimybė į bet kokią gyvenimo situaciją pažvelgti per humoro prizmę.
Psichologai seniai nustatė, kad žaidimai atlieka edukacinę funkciją: vaikai pradeda suvokti tokias kategorijas , kaip „pralaimėti“ ir „nugalėti“, „derėtis“, „siekti užsibrėžto tikslo“. Žaidžiant vaikams taip pat paaiškinamas ir sėkmės faktoriaus bei rizikos neišvengiamumas ir jų valdymas. Stalo žaidimai taip pat yra socialinio bendravimo katalizatorius: žaidžia šeimos, draugai, kitos interesų grupės.
Naujausi komentarai