Labiausiai įmonių grupės „Tez Tour“ turistų pamėgtas Turkijos Antalijos kurortas atšventė sėkmingą aktyviojo sezono pabaigą. Nepaisant sunkmečio ir visuotinės recesijos, šiam Turkijos kurortui pavyko išlaikyti iki ekonominės krizės turėtus poilsiautojų srautus.
Apibendrindama sezono rezultatus tarptautinė „Tez Tour“ įmonių grupė pastebi, kad finansinės negandos pakoregavo tik kelialapių įsigijimo tvarką - šį sezoną šiek tiek populiaresnės buvo „paskutinės minutės“ kelionės.
Krizė neturėjo pastebimos įtakos ir Lietuvos poilsiautojams, keliaujantiems su „Tez Tour“. Per šį sezoną į Turkijos kurortus iš Vilniaus ir Palangos oro uostų bendrovė surengė šimtą penkiasdešimt skrydžių. „Tez Tour“ lėktuvai į Turkiją buvo užpildomi 100 proc., o bendras skrendančių turistų skaičius išliko beveik nepakitęs, lyginant su praėjusiais metais.
„Džiaugiuosi mūsų kompanijos strateginiais pranašumais, nes sprendžiant iš lėktuvų užpildymo, mūsų kompanijos skrydžių planas buvo paruoštas itin gerai, galime drąsiai teigti, kad teisingai nuspėjome šios vasaros tendencijas“, - vasaros sezono rodiklius komentavo „Tez Tour“ Lietuva vadovas Aleksandras Sukovas.
„Tez Tour“ tarptautinė komanda vasaros sezono Turkijoje sėkmingą pabaigą paminėjo šio sezono naujiena tapusioje nuosavoje jachtoje - „Antalian“. Į šią, vieną didžiausių jachtų Viduržemio jūroje, prie Turkijos krantų, „Tez Tour“ pakvietė daugiau nei 300 svečių - geriausius ir ištikimiausius savo partnerius. Sezono uždarymo šventėje dalyvavo „Barut“, „Club Ali Bey“, „Comertoglu“, „Crystal“, „Gloria Golf“, „Rixos“ bei kiti didžiausių ir žinomiausių viešbučių tinklų vadovai.
Kompanijos „Tez Tour“ Turkija vadovas Levent Aidyn akcentavo, kad praėjęs sezonas tapo išbandymu visai Turkijos turizmo industrijai. L. Aidyno nuomone, visas šalies turizmas ir konkrečiai „Tez Tour“ užimama rinkos dalis garbingai išlaikė išbandymus. Tez Tour Turkija vadovas taip pat pabrėžė, kad „Tez Tour“ visuotinę recesiją išgyveno be nuostolių sėkmingos antikrizinės strategijos ir konstruktyvaus bendradarbiavimo su patikimiausiais partneriais dėka. Be to, L. Aidyn informuoja, kad „Tez Tour“ išsaugojo lyderio pozicijas Turkijoje. O tai padaryti padėjo sistemingas darbas ir garantuotai sėkmei būtina kartu su partneriais paruošta veiklos strategija.
Apie bendradarbiavimo ir stiprios partnerystės svarbą kalbėdamas Turkijos viešbučių asociacijos pirmininkas bei viešbučių tinklo valdytojas Barut Аchmet Barut pabrėžė, kad jam norėtųsi netolimoje ateityje Turkijos turizmo rinką matyti dar labiau konsoliduotą.
Naujausi komentarai