Pereiti į pagrindinį turinį

Tiekėjai: prekybos tinklai didina savo maržą

2015-11-05 08:08
BNS inf.
V. Skaraičio / BFL nuotr.

Prekybos tinklai deklaruoja, kad mažina kainas, tačiau perdirbėjai, kurie prarado Rusijos rinką ir kaunasi dėl kiekvieno cento Lietuvoje bei užsienyje, sako, kad parduotuvių dalis, įeinanti į gaminio kainą, didėja, rašo "Verslo žinios".

"Prieš keletą metų didmenininkas kukurūzus po tinklų parduotuves išplatindavo už 13 proc. kainos. Tinklų dalis siekė iki 25-30 proc. kainos. Mano prekė pabrangdavo 35-38 proc. Dabar platintojas prašo 35 proc., tinklai 60-70 proc.", - sakė saldžių kukurūzų ir kitų konditerijos gaminių gamybos įmonės "Chrustik" bendraturtis Remigijus Liepa.

"Norfos mažmenos" valdybos pirmininkas Dainius Dundulis sakė, kad per penkerius metus prekybininkų dalis padidėjo apie 2 proc. - tiek, kiek auga darbuotojų atlyginimai ir sąnaudos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų