Tyrimas: kiek vieno apsipirkimo metu išleidžia lietuviai? Pereiti į pagrindinį turinį

Tyrimas: kiek vieno apsipirkimo metu išleidžia lietuviai?

2017-10-03 08:38 klaipeda.diena.lt inf.

Daigiau nei 50 proc. apklaustųjų nurodo, kad į parduotuvę užsuka tik kas savaitę ir vieno apsipirkimo metu išleidžia nuo 11 iki 30 eurų. Tik 6 proc. respondentų atsakė pirmojo būtinumo prekėms vieno apsipirkimo metu išleidžiantys daugiau nei 50 eurų.

Tyrimas: kiek vieno apsipirkimo metu išleidžia lietuviai?
Tyrimas: kiek vieno apsipirkimo metu išleidžia lietuviai? / K. Kavolėlio/ BFL nuotr.

Tai parodė bendrovės „Lidl Lietuva“ užsakymu „Spinter“ atliktas šalies gyventojų apsipirkimo įpročių tyrimas.

Anot Agnės Gaižauskienės, bendrovės „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovės, tyrimas patvirtino, kad geras kainos ir kokybės santykis yra vienas svarbiausių dalykų apsiperkant. Jį labiau už kitus apsipirkimo aspektus vertina didžioji dauguma pirkėjų – 81 proc., nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos, pajamų bei amžiaus.

Tyrimas taip pat rodo, kad mūsų šalies gyventojų apsipirkimo elgsena ganėtinai konservatyvi – tik kas dešimtas respondentas nurodė mėgstantis eksperimentuoti ir ragauti naujus produktus. 45 proc. respondentų sakė turintys mėgstamų prekių ir jas nuolat perkantys, dar 45 proc. pirkti skatina nuolaidos.

Eksperimentuoti dažniau mėgsta jaunesnio amžiaus, aukštesnio išsimokslinimo, didesnių pajamų atstovai, didmiesčių gyventojai, iš viso – 10 proc. apklaustųjų, dalyvavusių šiemet liepą atliktoje apklausoje. Beje, jie į pirkinių krepšelį pirmiausia dedasi vaisių, daržovių, žuvies, o vyresnio amžiaus respondentai kasdienio prekių krepšelio neįsivaizduoja be duonos ir pieno produktų.

Anot A. Gaižauskienės, bent kartą per savaitę ir dažniau „Lidl“ parduotuvėse apsilanko daugiau nei pusė apklaustųjų – beveik 70 proc. Dažniausiai tai yra 26–55 metų didmiesčių gyventojai.

„Lidl Lietuva“, pirmąsias parduotuves šalyje atidariusi pernai birželio 2 d., šiuo metu valdo 30 prekybos vietų 15-oje miestų: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje bei Utenoje.

2016 m. gruodį „Spinter“ atliktos apklausos duomenimis, 44 proc. respondentų mano, kad „Lidl“ atėjimas į Lietuvos rinką bei tolesnė plėtra – daugiausia naudos šalies vartotojams suteikęs metų įvykis. 2017 m. vasarį šveicarų organizacijos atliktame „ICERTIAS Best Buy Award“ nuomonių tyrime dalyvavę šalies vartotojai prekybos tinklą „Lidl“ pripažino geriausio kainos ir kokybės santykio pavyzdžiu. 2017 m. balandį Lietuvoje „Vilmorus“ atlikto tyrimo metu net 37,6 proc. apklaustųjų nurodė, kad pigiausiai apsipirkti galima būtent „Lidl“ prekybos tinkle.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra