Pereiti į pagrindinį turinį

Uoste įsisavinti pirmieji ES pinigai

2008-10-09 09:00

Šiandien „Klaipėdos Smeltės“ teritorijoje pristatomi penki nauji geležinkelio keliai ir rekonstruotos Nemuno gatvės dalis.

Tai pirmasis už ES lėšas uoste įgyvendintas projektas. Iki šio projekto valstybė uostui vystyti buvo skyrusi 13 mln. litų.

Įrengti 3,3 kilometro ilgio penkis geležinkelio kelius ir rekonstruoti 752 metrų ilgio Nemuno gatvę tarp Varnėnų ir Nevėžio gatvių kainavo 26 mln. litų. Iš jų 15,2 mln. litų skirta iš ES paramos lėšų. Likusią dalį – 11 mln. litų – skyrė Uosto direkcija.
Geležinkelius įrengė bendrovė „Klaipėdos kranai“, o gatvę rekonstravo „Klaipėdos keliai“.

„Naujai įrengtas geležinkelio kelynas ypač svarbus uostui. Jis pagerino privažiuojamųjų geležinkelių būklę uosto pietinėje dalyje ir gerokai praplėtė krovinių priėmimą geležinkeliais į „Klaipėdos Smeltės“, Birių krovinių terminalo ir Šaldytuvų terminalo bendroves. Iki šio kelyno įrengimo „Klaipėdos Smeltė“ vienu metu savo teritorijoje galėjo laikyti apie 50 vagonų. Dabar vien kelyne papildomai galės stovėti 126 vagonai“, – teigė Uosto direkcijos direktorius infrastruktūrai Algirdas Kamarauskas.

Įrengiant šiuos geležinkelius Uosto direkcijai teko išpirkti ir nugriauti keletą namų, iškelti arba rekonstruoti nuo žvejybos laivyno įmonės „Jūra“ laikų likusius inžinerinius tinklus.
Naudinga bus ir praplatinta Nemuno gatvė. Ja riedės sunkusis transportas iš „Klaipėdos Smeltės“ konteinerių terminalo.

Dabar sunkvežimiai su konteineriais negali važiuoti Kalnupės gatve, nes čia arti yra gyvenamieji namai. Sutvarkius minėtą Nemuno gatvės atkarpą sunkiasvoriai automobiliai iš jos važiuos Nevėžio, Minijos gatvėmis ir Jūrininkų prospektu.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų