Pereiti į pagrindinį turinį

Vartotojų teisių apsaugos pokyčiai: kreiptis bus kur kas paprasčiau

Vartotojų teisių apsaugos srityje – naujovės. Startavo Vartotojų teisių informacinė sistema, kuria naudojantis galima pateikti prašymą, skundą ar tiesiog pasiteirauti specialistų.

Š. Mažeikos / BFL nuotr.

Sistema gerokai palengvins kreipimąsi į atsakingas institucijas, sako Vartotojų teisių apsaugos tarnybos vadovas.

„Ko visi dabar siekiame – spręsti ginčus neidami į įvairias institucijas, o tiesiog atsisėdę prie kompiuterio. Neseniai startavusi Vartotojų teisių informacinė sistema leidžia būtent tai padaryti – pateikti skundą ar prašymą, pasiteiravimą elektroniniu būdu ir pati sistema paskiria jį institucijai, kuri atsakinga už to ginčo sprendimą. [...] Vartotojui nebereikia galvoti, analizuoti, kur reikia kreiptis – sistema veikia vieno langelio principu“, – pasakoja Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktorius Julius Pagojus.

Pasak jo, fiziškai kreiptis į institucijas prireiktų nebent tuo atveju, kai pateikus pirminį prašymą ar skundą po to dar reikėtų kaip įrodymą pateikti prekę. 

Daugiau apie tai – pokalbyje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų