Pereiti į pagrindinį turinį

Vienkartinių pakuočių surinkimas verslą verčia išlaidauti

2016-01-15 07:41
BNS inf.
V. Skaraičio / BFL nuotr.

Vasario 1 dieną Lietuvoje paleidžiama užstato už vienkartines gėrimų pakuotes sistema, o jai besirengiantys verslininkai teigia, kad iššūkių netrūksta, pavyzdžiui, reikia pakeisti daug daugiau brūkšninių kodų, nei anksčiau tikėtasi, nors vienkartinės gėrimų pakuotės surinkimą organizuosianti viešoji įmonė "Užstato sistemos administratorius" (USAD) yra paskelbusi, kad keisti brūkšninių kodų dėl užstato nebus privaloma, - jų nepakeitusiems tiesiog reikės brangiau mokėti už įmonės paslaugas.

Alaus gamintojos "Volfas Engelman" vadovas Marius Horbačauskas "Verslo žinioms" sakė, kad įmonės kaštai, susiję su užstatu, sieks 150-200 tūkst. eurų: reikia pakeisti skardinių spaudos klišes, kad ant jų atsirastų depozito ženkliukas ir naujas brūkšninis kodas, teks nurašyti dalį etikečių.

"Paaiškėjo, kad taromatai atpažįsta tik tam tikros spalvos ir dydžio kodus, tad didelės dalies mūsų prekių kodų nepriima. Norėjome palikti kai kuriuos senus kodus, tačiau jie netinka, nes yra mažesni, nei nustatė USAD. Todėl dabar keičiame kone visus kodus ir turėsime beveik ant visų prekių rankomis klijuoti lipdukus. Tai milžiniškas darbas", - dienraščiui sakė gėrimus importuojančios bendrovės "Vienas pasaulis" direktorius Vladislavas Petraškevičius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų