Žadama griežtinti reklaminius renginius medicinos įstaigose

Lietuvoje ketinama griežtinti reklaminių renginių medicinos įstaigose tvarką. Numatoma sukurti specialią interneto svetainę, kur informaciją, su kokiais vaistų gamintojų atstovais susitinka medikai, galėtų rasti ir pacientai.

„Rengiamas ministro įsakymo pakeitimas, kuriuo bus griežtinama reklaminių renginių sveikatos priežiūros įstaigose tvarka“, – šią savaitę Seimo Biudžeto ir finansų komitete pareiškė Sveikatos apsaugos ministerijos vyriausioji specialistė Anželika Oraitė. 

„Gavome informacijos, kad, ypač pandeminiu laikotarpiu lyg ir vyksta renginiai nuotoliniu būdu“,  – pridūrė ji. 

Ministerijos atstovė vėliau BNS teigė, kad gegužės pabaigoje arba birželio pradžioje pakeitimai bus pateikti derinti su institucijomis ir visuomene.

„Valstybinei vaistų kontrolės tarnybai numatoma pavesti sukurti informacinių technologijų įrankį (interneto svetainę – BNS) – vienoje vietoje bus visa informacija apie tokius renginius. Dabar kiekviena įstaiga pildo žurnalus – viskas vyksta realiai popieriuje“, – aiškino A. Oraitė.

Pasak jos, duomenys būtų pasiekiami ne tik medikams, bet ir jų pacientams.

„Žmonės žinos, kokios kompanijos eina į kokias sveikatos priežiūros įstaigas. Paskui galės stebėti, kokius vaistus medikai išrašo, gal bendriniais pavadinimais“, – teigė A. Oraitė.

Vaistų kontrolės tarnybos pareigūnai taip pat galės dalyvauti tokiuose renginiuose, iš anksto apie tai organizatoriai ir dalyviai nežinos. 

„Pasirinktinai. Pasiklausyti, kas ir kaip kalbama, koks turinys. Taip pat galės paprašyti pateikti renginio įrašą (planuojama jį saugoti porą metų – BNS) arba padalintą medžiagą“, – teigė  A. Oraitė.

Ji priminė, kad reklaminiai susitikimai darbo metu ir dabar negali vykti, pokalbiuose su vaistų gamintojais ar jų atstovais turi dalyvauti bent du gydymo įstaigos darbuotojai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Senai laikas

Senai laikas portretas
Korupcija auksciausiam lygyje
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių