Drabužių mažmeninės prekybos rinkos lyderė Lietuvoje ir Baltijos šalyse „Aprangos“ grupė, veikdama pagal pasirašytas sutartis su pasaulio drabužių mažmeninės prekybos rinkos lydere „Inditex“, pradeda internetinę prekybą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Balandžio 6 d. atidaryta „Zara“ , o balandžio 7 d. „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Pull&Bear”, „Stradivarius”, „Zara Home”, „ Uterqüe” ir „Oysho” internetinės parduotuvės.
Internetinė prekyba į Lietuvą, Latviją ir Estiją atveda dar du naujus „Inditex“ prekių ženklus – „Oysho“ ir „Uterqüe“, kuriais nėra prekiaujama fizinėse parduotuvėse.
Internetinėse parduotuvėse klientams siūlomų įsigyti gaminių kainos yra tokios pat kaip ir fizinėse parduotuvėse „Zara“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Pull&Bear”, „Stradivarius” ir „Zara Home”. Klientams siūlomi keli prekių pristatymo būdai – standartinis arba skubus siuntimas į namus ir nemokamas, atsiimant prekes fizinėse parduotuvėse bei galimybė nemokamai pasikeisti ar grąžinti netinkamą prekę.
„Aprangos“ grupės bendradarbiavimas su „Inditex“ grupe prasidėjo 2004 metais. Šiuo metu „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 42 „Inditex“ tinklo parduotuves, iš jų 11 „Zara“, 8 „Bershka“, 8 „Pull and Bear“, 6 „Stradivarius“, 8 „Massimo Dutti“ ir 1 „Zara Home“. Parduotuvių bendras plotas sudaro 33,6 tūkst. kv. m.
Naujausi komentarai