Kaip antradienį pranešė bendrovė, specialieji planai bus rengiami keliams Panevėžys-Aristava-Sitkūnai (magistralinis kelias A8) ir Panevėžys–Pasvalys–Ryga (magistralinis kelias A10). Sutartį dėl likusios 22 km ilgio kelio atkarpos planuojama pasirašyti šiemet.
„Via Lietuva“ pasirašytose sutartyse numatyta, jog specialieji inžinerinės plėtros planai turėtų būti parengti per 2 metus.
„Via Baltica“ dalis nuo Kauno iki Marijampolės, kurios bendras ilgis daugiau nei 39 km, baigta tvarkyti 2018 metais. Tad šiuo metu likusi nesutvarkyta „Via Baltica“ dalis – nuo Kauno iki Latvijos sienos.
Nuo 2022-ųjų per dvejus metus „Via Lietuva“ baigė beveik 30 km ilgio „Via Baltica“ kelio nuo Marijampolės link Lenkijos sienos rekonstrukciją.
12-os kilometrų atkarpoje rekonstrukciją planuojama baigti šiemet (...).
Šioje atkarpoje kelias rekonstruotas į modernią 4 juostų automagistralę su 8 viadukais, 7 tiltais, 6 tuneliniais pravažiavimais, 15 žiedinių sankryžų, pirmuoju Lietuvoje žaliuoju tiltu gyvūnų migracijai.
Pernai „Via Lietuva“ pradėjo ir paskutinės likusios „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos projekto dalies darbus ties Lietuvos–Lenkijos siena.
12-os kilometrų atkarpoje rekonstrukciją planuojama baigti šiemet: atlikta daugiau nei pusė visų modernizavimo metu numatytų darbų, nutiesta 60 proc. magistralinio kelio, 30 proc. jungiamųjų kelių ir pastatyta 55 proc. keliui reikalingos infrastruktūros.
„2024 m. rudenį atidarėme ilgiausią, net 16 km ruožą nuo Marijampolės iki Skardupių kaimo bei pradėjome darbus paskutinėje šio projekto atkarpoje prie Lenkijos sienos. Tempo nemažiname ir ruošiamės intensyviems darbams, kad visas „Via Baltica“ kelias Lietuvoje kuo greičiau taptų ne tik modernus, bet ir saugus“, – pranešime teigia laikinas „Via Baltica“ generalinis direktorius Martynas Gedaminskas.
Viso projekto metu, modernizavus 40 km „Via Baltica“ atkarpą nuo Marijampolės iki Lenkijos pasienio, šiame kelyje bus pastatyti 2 žalieji tiltai gyvūnams, 10 tunelinių pravažiavimų, 10 viadukų, 7 tiltai, 25 sankryžos, 18,9 km akustinės sienos, dvi automobilių ir poilsio aikštelės ir 90,5 km jungiamųjų kelių.
Tarptautinės magistralės „Via Baltica“, jungiančios Baltijos šalis su Europa, bendras ilgis siekia 970 km, iš kurių 269 km – Lietuvos teritorijoje. Šią dalį modernizuoti planuojama iki 2030 m.
Šis kelias Lietuvą kerta nuo Lenkijos iki Latvijos sienos ir veda per Marijampolę, Kauną, Panevėžį bei Pasvalį.
Naujausi komentarai