Pereiti į pagrindinį turinį

Baltijos šalių komunikacijos rinkoje pasirašytas istorinis sandoris

2018-12-17 12:18

Į didžiausią Baltijos šalyse integruotos komunikacijos grupę galutinai susijungusios „Publicum” ir „Idea” grupės pardavė kontrolinį akcijų paketą pasaulinei „Vivendi” korporacijai priklausančiai komunikacijos grupei „Havas” ir nuo šiol veiks šiuo vardu.

Įmonės nuotr.

Istorinis Baltijos šalių komunikacijos rinkoje sandoris pasirašytas pirmadienį, užbaigus metus trukusį naujos grupės formavimo procesą ir suderinus jį su konkurenciją prižiūrinčiomis institucijomis. Sandorio vertė neatskleidžiama.

Naujoje „Havas” grupėje Baltijos šalyse veikia 20 agentūrų, teikiančių ryšių su visuomene, žiniasklaidos planavimo, reklamos kūrybos, skaitmeninės rinkodaros bei kitas komunikacijos paslaugas.

Jose dirba per 250 specialistų, bendra apyvarta šiais metais viršys 50 mln. eurų.

Susijungusių „Publicum” ir „Idea” grupių vadovai ir partneriai Ričardas Jarmalavičius ir Mark Eikner tęs aktyvią veiklą „Havas” grupės valdyboje ir stebėtojų taryboje, o R. Jarmalavičius ir toliau vadovaus ryšių su visuomene kompanijai „Publicum”.

„Havas” grupei Lietuvoje vadovauja Šarūnas Mikelevičius.

Pasak „Havas Group” vadovo Šiaurės, Rytų ir Vidurio Europai Alberto Canteli, bene pirmą kartą naujausioje Baltijos šalių komunikacijos rinkos istorijoje pasaulinis tinklas tiesiogiai investuoja į visas tris šalis apimantį verslą ir aktyviai jame veiks.

„Baltijos šalys yra viena greičiausiai augančių ir dinamiškiausių Europos rinkų. Todėl investicijos į čia suformuotą lyderiaujančią komunikacijos grupę sustiprins visą „Havas” tinklą. Šis istorinis sandoris leis regione pasiekti geriausių rezultatų įgyvendinant „Havas” grupės misiją, kuri dabartinėje skaitmeninės transformacijos eroje tampa ypač svarbi - kurti prasmingą komunikaciją tarp žmonių ir prekinių ženklų”, - sako A. Canteli.

Pasak R. Jarmalavičiaus, sėkmingas sandoris su „Havas” reiškia ne tik solidų „Publicum” ir „Idea” grupių komandų darbo įvertinimą bei teisingą tvaraus verslo vystymo kelią, bet ir pasitikėjimą visos Baltijos šalių komunikacijos rinkos perspektyvomis.

„Havas” grupės klientams teks ne tik išskirtiniai kūrybiniai ir technologiniai pajėgumai, paremti pasaulyje pasitvirtinusiais tyrimų ir planavimo metodais bei įrankiais, bet ir strateginis bei integruotas požiūris į iššūkius”, - sako R. Jarmalavičius.

Pasak Š. Mikelevičiaus, naujoji grupė savo veikloje vadovausis visame pasauliniame tinkle galiojančiais vieningais paslaugų teikimo ir darbo organizavimo standartais.

„Vieno didžiausių pasaulinių tinklų pasitikėjimas mumis tampa stipriu stimulu visai komandai ir toliau siekti ambicingų tikslų su dar didesne energija ir užtikrintumu. Po sandorio sau keliame dar aukštesnius reikalavimus, kurių naudą neabejotinai pajus ir mūsų klientai”, - sako „Havas” grupės Lietuvoje vadovas.

1835 m. Paryžiuje įkurta „Havas” yra viena didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta pernai siekė 2,3 mlrd. eurų. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20 tūkst. darbuotojų.

„Havas” priklauso pasaulinei korporacijai „Vivendi”, valdančiai „Universal Music Group”, „Canal+ Group”, „Gameloft”, kitas žinomas turinio kūrimo, gamybos ir komunikacijos kompanijas 80 pasaulio šalių, kuriose dirba per 42 tūkst. darbuotojų. Korporacijos apyvarta 2017 m. viršijo 12,4 mlrd. eurų.

„Vivendi” akcijos kotiruojamos Paryžiaus biržoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų