„Šitas krovinys, kuris atvažiavo bandomuoju traukiniu, yra maisto papildas lizinas, kuris liks Lietuvoje ir bus autotransportu išvežiotas. Kas jį užsakė ir kam bus pristatytas – komercinė paslaptis, bet jis tikrai liks Lietuvoje“, – sakė Mantas Dubauskas.
BNS žiniomis, krovinio užsakovė yra Klaipėdos logistikos įmonė „Gen Cargo“. Jos vadovas Aleksejus Vorovskis BNS patvirtino, kad krovinys skirtas gyvulių augintojams.
Anksčiau LTG skelbė, kad traukinys konteineriuose atveš įvairių prekių.
Pasak M. Dubausko, iškrovus jau atgabentą krovinį į Ukrainą netrukus išvyks naujas traukinys.
„Išsiųsime artimiausiu metu, o kitą savaitę tikimės jo atvykimo į Šeštokus, nors kaip matome iš pirmojo traukinio pamokos, sunku yra prognozuoti, kada tiksliai traukinys atsidurs iškrovimo vietoje, – BNS sakė M. Dubauskas.
Ketvirtadienį ryte pirmą kartą LTG istorijoje iš iš Ukrainos į Lietuvą aplenkiant Baltarusiją atvyko traukinys su 50 konteinerių maždaug 1 tūkst. tonų kroviniu. Jį nuo Ukrainos ir Lenkijos pasienio gabeno LTG antrinė bendrovė „LTG Cargo Polska“, o Lietuvoje – „LTG Cargo“.
Maršrutas išbandytas tik siaurąja europine vėže – nuo Kauno per Lenkiją iki Ukrainos pasienyje esančio terminalo. Pasiteisinus projektui, dalis krovinių iki Kauno galės būti gabenama nekeičiant vėžės ir jų neperkraunant.
Lietuva nori padėti Ukrainai išvežti pernykščio derliaus grūdus, kurių yra likę maždaug 20 mln. tonų.
Naujausi komentarai