- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė ragina valstybės įmonę „Regitrą“ per savaitę pašalinti klientų aptarnavimo nesklandumus.
„Jau praėjo mėnuo, kai įvesta nauja sistema, bet situacija ir toliau išlieka itin sudėtinga norintiesiems užsiregistruoti ir gauti paslaugas. Vairuotojai negali gaišti valandų valandas eilėse. Suprantama, kad pokyčių mastai dideli, tačiau taip ilgai trunką nesklandumai yra tiesiog netoleruotini, todėl duodama savaitė, o paskui bus atlikti vertinimai ir priimti atitinkami sprendimai“, – antradienį išplatintame pranešime cituojama ministrė.
Nuo praėjusio mėnesio pradžios, siekiant pažaboti šešėlį prekybos automobiliais rinkoje, pradėjo veikti nauja transporto priemonių savininkų apskaitos sistema. Tai reiškia, kad nuo šiol visos šalyje jau esančios transporto priemonės privalo turėti unikalų savininko deklaravimo kodą (SDK).
Anot ministerijos, tai – vienas iš veiksnių, lėmusių eiles „Regitroje“. Tačiau taip pat pabrėžiama, kad įtakos turėjo sezoniškumas bei išaugę klientų srautai dėl buvusių karantino apribojimų.
VRM teigimu, dėl SDK iki rugsėjo bus taikomas tolerancijos laikotarpis, jei asmuo nespėja prievolių atlikti laiku. Kontroliuojančios institucijos sieks ne bausti, o suteikti reikalingą informaciją.
Kaip BNS informavo „Regitra“, siekiant suvaldyti klientų srautus, nuo gegužės 28 dienos pakeista klientų aptarnavimo tvarka – daugiau asmenų, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos, aptarnaujami ir be išankstinės registracijos.
„Suprantamas rūpestis dėl susidariusios situacijos. Pokyčių negalėjome įgyvendinti greičiau nei nuo praėjusio penktadienio, kadangi iki tol turėjome maksimaliai užpildytą grafiką išankstinėje registracijoje ir klientus privalėjome aptarnauti numatytu laiku“, – BNS teigė „Regitros“ generalinis direktorius Dalius Prevelis.
Pasak jo, didžiojoje dalyje miestų klientai, atvykę be išankstinės registracijos, iki darbo dienos pabaigos yra aptarnaujami, išskyrus Vilnių, kur užimtumas yra didžiausias.
„Tikimės, kad artimiausiu metu viskas susistyguos ir klientai paslaugas galės gauti greičiau“, – aiškino D. Prevelis.
Sprendžiant klientų srautų problemas, taip pat didinami „Regitros“ žmogiškieji ištekliai.
Be to, įmonės vadovo teigimu, pastebimos tendencijas, kad dalis žmonių vyksta į padalinį, nors paslaugą galėtų gauti internetu. Pavyzdžiui, SDK kodą vairuotojai gali išsiimti elektroninėje sistemoje nemokamai.
Nuo gegužės 19-osios iki 30-osios išduota 79 tūkst. 914 SDK, iš jų 53 tūkst. 241 išduoti internetu, o 26 tūkst. 673 – „Regitros“ padalinyje.
Iki gegužės 1 dienos „Regitra“ automatiškai suteikė SDK beveik 2 mln. automobilių, esančių Lietuvoje.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Prie Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų2
Prie nacionalinei plėtros įstaigai „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) priklausančio Žaliųjų finansų instituto įsteigto Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų. ...
-
„Tele2“ interneto apsauga per metus Lietuvoje sustabdė per 390 mln. grėsmių2
Nuo praėjusių metų pirmojo ketvirčio mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ tinkle veikianti interneto apsauga per metus padėjo klientams išvengti daugiau kaip 390 mln. kibernetinių grėsmių. Iš viso nuo šių grėsm...
-
Ministras: „Amber Grid“ priežiūros statant GIPL trūko, dokumentus klastojo „Alvora“1
Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) konstatavus, jog dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ netinkamai prižiūrėjo Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) statybas, energetikos ministras Dainius Kreivys atsak...
-
Derybose su „Rheinmetall“ tariamasi dėl gamyklos statybų pradžios rudenį
Vokietijos karinės pramonės milžinės „Rheinmetall“ amunicijos gamyklos Lietuvoje statybas siekiama pradėti jau šių metų rudenį, skelbia derybas su koncernu pradėjusi Ekonomikos ir inovacijų ministerija. ...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste1
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...
-
Gera žinia vietos bendruomenei: „YIT Lietuva“ pradeda ilgai lauktą Kazbėjų tilto remontą1
Į Kultūros paveldą įrašytas Vilniaus pakraštyje esantis Kazbėjų tiltas, kurio rekonstrukcijos ilgai laukė vietos bendruomenė bei sostinės vairuotojai, pagaliau bus sutvarkytas. Jo kapitalinio remonto darbų imasi tvarios miestų ir infra...
-
„Teleloto“ studija virs podiumu
„Ar gali pasiūti „Teleloto“ palaidinę? Kaip išsinuomoti „Teleloto“ suknelę? Įmanoma nusipirkti „Teleloto“ kojines? Tokius ir panašius klausimus jaunoji dizainerė Karina Panina pastaraisiais metais gi...
-
„Fazer“ svarsto apie pokyčius gamyboje: sieks užtikrinti konkurencingumą Baltijos kepyklų rinkoje7
Greitojo vartojimo produktų įmonių grupė „Fazer“ siekia stiprinti savo pozicijas visose rinkose. Kaip vieną iš strateginių veiksmų, svarsto apie galimybę visas Baltijos šalių kepyklas sujungti į vieną gamybos padalinį Ogr...
-
„Panevėžio statybos trestas“ gavo 156 mln. eurų Ignalinos AE užsakymą2
Viena didžiausių šalyje statybos bendrovių „Panevėžio statybos trestas“ (PST) gavo 156 mln. eurų vertės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) užsakymą statyti radioaktyviųjų atliekų atliekyną, antradienį pranešė PST. ...
-
Sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 medžius: teks atlyginti per 11 tūkst. eurų žalą7
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) informuoja, kad sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 saugotinus medžius. ...