- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ „Baltic Brands 2024“ apdovanojimuose pripažintas geriausiu humoro jausmą turinčiu prekių ženklu Baltijos šalyse, o Lietuvoje šį titulą iškovojo „Pildyk“. Humoras padeda prekių ženklams išsiskirti ir kurti emocinį ryšį su auditorija. „Tele2“ profesionalai paaiškina, kodėl pasirinko šį drąsų komunikacijos kelią.
„Humoras yra neatsiejama mūsų prekių ženklo dalis nuo pat pirmųjų dienų rinkoje, todėl šis apdovanojimas mums – didžiulis įvertinimas. Nuo pat pradžių siekėme komunikuoti paprastai, aiškiai, nekomplikuotai ir išsklaidyti technologijas supančias baimes. Pasirinkome pozityvumo kryptį, kuri skiria mus nuo kitų ir yra mūsų nuolatinė vertybinė pozicija“, – sakė Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Humoras = matematika + šeštasis jausmas
„Tele2“ nuolat atlieka tyrimus, kad įvertintų reklaminio klipo emocinį poveikį. Tai leidžia geriau suprasti, kas pozityviai veikia žmones. Specialiai tam sukurta humoro skalė padeda nustatyti, kokie juokeliai yra tinkamiausi komunikacijoje, atsižvelgiant į auditorijos ypatumus.
„Visas mūsų reklamos humoras grindžiamas mokslu, matematika ir analize. Kiekvienas reklaminis klipas kruopščiai vertinamas, o emocinio poveikio rodikliai tampa gairėmis kuriant naujas kampanijas. Tačiau sėkmei reikia ir tam tikros intuicijos – „šešto jausmo“, kuris kyla iš patirties ir žinių“, – teigė V. Skujienė.
Anot „Tele2“ prekių ženklo vadovės, humoras stiprina simpatiją prekių ženklui. Jis leidžia paprasčiau ir efektyviau pristatyti pasiūlymus, tarp operatoriaus ir kliento bendrauti lengvai ir natūraliai.
„Kasdienis gyvenimas dažnai būna kupinas problemų, asmeninių iššūkių ir darbo rūpesčių. Todėl „Tele2“ savo reklamomis siekia skleisti gerą nuotaiką ir pozityvumą. Mūsų tikslas – praskaidrinti kliento dieną, aiškiai perteikiant svarbias žinutes“, – sakė V. Skujienė.
Humoras suteikia reklamai ilgaamžiškumo?
Reklamos ilgaamžiškumas, tvarumas vis dažniau priklauso nuo gebėjimo užmegzti stiprų emocinį ryšį su auditorija. Pasak Dominyko Žilėno, „Ogilvy Vilnius“ kūrybos direktoriaus, humoras yra nepakeičiamas dėmuo, kai norime pamatuoti reklamos paveikumą.
„Įrodyta, kad tvari reklama nėra vien tik ta, kuri sunaudoja mažiau resursų. Tai reklama, kuri per identišką kitoms reklamoms transliacijų kiekį sugeba sukelti daugiau emocijų. Mes siekiame stiprinti emocinį ryšį su auditorija, todėl momentas, kai prajuokini žmogų, tampa nepaprastai vertingas. Humoras šiame kontekste nėra rizika – tai investicija“, – teigė D. Žilėnas.
Kūrybos direktoriaus teigimu, serialo žanras turi tam tikrų niuansų, kurie padeda prajuokinti žiūrovą. Ilgalaikėse kampanijose humorą sukurti lengviau, nes auditorija spėja susipažinti su veikėjais ir jų charakteriais.
„Humoras dažnai kyla iš netikėtumo arba situacijų, su kuriomis auditorija tapatinasi. „Tele2“ ilgai transliuojami serialai su gerai atpažįstamais personažais ir temomis yra svarbus veiksnys, prisidedantis prie reklamos sėkmės. Veikėjų portretai padeda formuoti humorą – žiūrovai jau žino, ko galima tikėtis iš vieno ar kito personažo, ir tai suteikia papildomo malonumo. Pavyzdžiui, pirmą kartą žiūrint „Draugų“ serialą, ne viskas gali atrodyti juokinga, nes dar nežinai, kad Phoebe yra išsiblaškiusi, tačiau laikui bėgant jos elgesys pradeda kelti šypseną“, – mintimis dalijosi D. Žilėnas.
„Pildyk“ – šmaikščiausias prekių ženklas Lietuvoje
Lietuvoje geriausią humoro jausmą turinčiu prekių ženklu pripažintas „Pildyk“. Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekių ženklo vadovė, teigia, kad humoro jausmas komunikacijoje veikia kaip veidrodis, atspindintis, apie ką yra parduodama prekė.
„Pildyk“ – tai išankstinio mokėjimo paslauga, skirta žmonėms, vertinantiems paprastumą ir siekiantiems laisvės pasirinkimuose. Būtent dėl šios priežasties mūsų komunikacijoje gausu šmaikštumo, nes toks tonas puikiai atspindi paslaugos esmę“, – sakė D. Jonušienė.
Pasak „Pildyk“ prekių ženklo vadovės, būti skoningai linksmu prekių ženklu yra žymiai sudėtingiau, nei pasirinkti ramų ir rimtą komunikacijos toną. Tai lemia sparčiai besikeičiančios humoro tendencijos ir plati auditorija, kurią apima prekių ženklas.
„Būti rimtu nėra taip sudėtinga, kaip prajuokinti mases. Tai nuolatinis ir iššūkių kupinas procesas. Kūrybinės agentūros nuolat tiria, atlieka apklausas, kad suprastų, kaip neperspausti, atrastų, kas patinka mūsų klientams. Turime nuolat balansuoti: jei vienas komunikacijos aspektas yra aštresnis, kitas turi būti lengvesnis ir panašiai“, – mintimis dalijosi D. Jonušienė.
Apdovanojimai „Baltic Brands 2024“ apklausą vykdė 2024 m. birželio–liepos mėnesiais, jame dalyvavo daugiau nei 3 tūkst. 15–74 metų ekonomiškai aktyvių Baltijos šalių gyventojų. Duomenis rinko tyrimų bendrovė „Norstat“. Tyrime buvo vertinami daugiau nei 600 prekių ženklų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Teismas: Lietuvos bankas nepagrįstai skyrė 40 tūkst. eurų baudą „Flywire Europe“
Lietuvos bankas (LB) šių metų kovą nepagrįstai skyrė 40 tūkst. eurų baudą mokėjimo įstaigai „Flywire Europe“ už tai, kad 2023 metų trečiąjį ir ketvirtąjį ketvirčiais ji nesilaikė nuosavo kapitalo reikalavimų. ...
-
Kaip jaučiasi žmogus, laimėjęs 81 milijoną?2
Savaitgalį Lietuvą apskriejo naujiena apie rekordinį loterijos laimėjimą ne tik pas mus, bet ir visose Baltijos šalyse. „Eurojackpot“ loterijos bilietą Kėdainiuose pirkęs žmogus praturtės beveik 81 mln. eurų. Didžiausia iki &scar...
-
Atsiliepė „Eurojackpot“ loterijoje 81 mln. eurų laimėjęs žaidėjas: bilietą pirko Kėdainiuose2
Didžiausią piniginį prizą Baltijos šalių loterijų istorijoje – 81 mln. eurų – laimėjo žaidėjas, „Eurojackpot“ bilietą įsigijęs Kėdainiuose. ...
-
Tirštas rūkas Kaune sutrikdė skrydžius
Išsisklaidžius dideliam rūkui ir pagerėjus matomumui, Kauno oro uostas antradienį prieš vidurdienį atnaujino veiklą, pranešė Lietuvos oro uostų (LTOU) atstovas Tadas Vasiliauskas. ...
-
Naujas projektas „Senamiesčio link by CITUS“ – didelė vertė nedidelėje pakuotėje
Vilniuje, Panevėžio gatvėje, šalia visų laukiamo būsimojo geležinkelio stoties konversijos projekto „Vilnius Connect“, kyla naujas projektas „Senamiesčio link by CITUS“. Šiame nedideliame, tačiau jaukiame projekte,...
-
„Ignitis grupė“ skyrė 4 mln. eurų elektros įrenginiams Ukrainoje
Valstybės valdoma energetikos grupė „Ignitis grupė“ skyrė 4 mln. eurų finansinę pagalbą Ukrainai – už ją bus perkama įranga 120 megavatų (MW) galios elektros gamybos pajėgumams, antradienį pranešė grupė. ...
-
Lietuvos bankas pratęsė „Foxpay“ priežiūrą1
Iki spalio pradžios planavęs pateikti galutinius sprendimus dėl teisėsaugos ir kitų institucijų akiratyje atsidūrusios finansinių technologijų įmonės „Foxpay“, Lietuvos bankas (LB) dar dviem mėnesiams pratęsė jos priežiūrą. ...
-
Teismas pradėjo nagrinėti „En Efficiency“ ir VMI ginčą dėl Š. Stepukonio GPM4
Lietuvos teismas pradėjo nagrinėti bylą, kurioje investicijų fondo „BaltCap Infrastructure Fund“ valdoma Lenkijos įmonė „En Efficiency PL“ iš Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) siekia atgauti beveik 2 mln. eurų gyve...
-
Kaune įsikūrusiame indiškų patiekalų restorane – nešvarios patalpos ir įrenginiai16
Dėl patikrinimo metu nustatytų pažeidimų Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) laikinai sustabdė indiškų patiekalų restorano „Devi Indian“ veiklą. ...
-
Vilnietei už pastabumą – 20 tūkst. eurų6
Pastabumas – naudingas bruožas, kartais net finansiškai. Štai vilnietė Dalia, apsipirkinėdama savitarnos kasose, pastebėjo, jog joje gali įsigyti mėgstamų nutrinamų loterijos bilietų. Ir vienas jų jai atnešė 20 tūkst. eur...