„Eksporto augimą siejame su partnerių tinklo plėtra užsienyje, kurią pavyko realizuoti šiemet, ir ilgus metus trukusiu įdirbiu. Partnerių tinklą ir toliau plėsime eidami į naujas rinkas, į kurias durys veriasi palengva ir tik po milžiniškų mūsų pastangų“, − teigia „Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas Domas Grinkevičius.
Tik pateisinę vardą ir reputaciją atvėrėme šias rinkas, į kurias patekti tikrai nebuvo lengva.
Anot bendrovės atstovo, tarp labiausiai augančių eksporto krypčių − Kinija. Lietuviškais padažais šioje šalyje jau prekiaujama 500 parduotuvių.
„Tolimuosiuose Rytuose matome daug potencialo „Wow Mama“ gaminiams, populiariems tarp jaunesnių vartotojų, tad mūsų planuose − Pietų Korėjos ir Japonijos rinkos, kuriose jau pradedame plėtoti prekybos partnerystę“, − sako D. Grinkevičius.
Pasak D. Grinkevičiaus, vienas svarbiausių veiksnių, leidžiančių įsitvirtinti Azijos šalių rinkose, yra taikomi itin aukšti kokybės, patikimumo ir ekologijos standartai bendrovės gamyboje Lietuvoje.
„Kokybė ir jos kontrolė yra lemiantys veiksniai kiekviename žingsnyje. Tik pateisinę vardą ir reputaciją atvėrėme šias rinkas, į kurias patekti tikrai nebuvo lengva. Papasakoti apie save – ten tikrai neužtenka. Turi ne tik įrodyti, bet ir užtikrinti, kad būsi visuomet pajėgus tesėti kokybės pažadą“, − kalba jis.
Šiuo metu „Daumantai LT“ savo produkciją eksportuoja į 13 šalių. Lietuvoje pagamintų padažų ir pagardų produkcijos bendrovė šiemet daugiausiai eksportavo į Skandinavijos šalių rinkas. Bendrovės gaminius galima išvysti Danijos, Švedijos, Norvegijos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Vokietijos, Anglijos, Islandijos ir Rusijos prekybos tinklų lentynose, o taip pat Saudo Arabijos, Izraelio bei Kinijos prekybos centrų lentynose.
Naujausi komentarai