„Daumantai LT“ gaminiai pristatyti Pietų Korėjoje

  • Teksto dydis:

Praėjusią savaitę, pagardų gamintojos „Daumantai LT“ produkcija debiutavo Pietų Korėjoje vykusiame maisto pramonės verslo forume bei tarptautinėje maisto produktų ir gėrimų parodoje „Coex Food Week 2022“. Vietos prekybininkus sudomino lietuvių ekologiški gaminiai.

Anot bendrovės vadovybės, tai pirmas kartas daugelio šalies maisto gamintojų istorijoje, kuomet Lietuvoje kurti produktai debiutavo Pietų Korėjoje.

„Tai itin svarbus žingsnis užmezgant ryšius su šios šalies verslo atstovais“, – sakė bendrovės „Daumantai LT“ vadovas Saulius Grinkevičius, pridurdamas, kad Pietų Korėja yra nauja Lietuvos maisto pramonės rinka, o Lietuvos įmonių produkcija čia turi itin didelį potencialą.

Į Pietų Korėją vyko daugiau kaip dešimt Lietuvos žemės ūkio ir maisto produktų įmonių, jų produkcija buvo pristatyta didžiausiems importuotojams bei prekybininkams.

Saulius Grinkevičius. Įmonės nuotr.

Pasak gamintojų, Lietuvos dėmesys į Pietų Korėjos rinką nukrypo užsidarius Kinijos rinkai. „Daumantai LT“ savo produkciją pristatė kartu su kitomis šalies įmonėmis – bendrame Lietuvos stende. Parodoje taip pat dalyvavo verslininkai iš Vokietijos, Kanados, Prancūzijos bei kitų šalių.

„Verslo forumas ir paroda mums buvo sėkmingi – santykius užmezgėme su dvejomis didžiausiomis mažmeninius prekybos tinklus valdančiomis įmonėmis. Viena iš jų savo tinkle turi net 1500 tūkst. parduotuvių. Viliuosi, kad šie susitikimai virs sėkminga partnerystę jau netrukus“, – sakė bendrovės produkto plėtros vadovas Domas Grinkevičius.

Domas Grinkevičius. Įmonės nuotr.

Tarptautinė maisto produktų ir gėrimų paroda „Coex Food Week 2022“ yra organizuojama kasmet ir yra didžiausia tokio pobūdžio paroda Pietų Korėjoje, šiais metais papildyta verslo forumu.

Pietų Korėja, pasak D. Grinkevičiaus, iš visų Azijos šalių labiausiai orientuota į vakarų rinką – juos domina vakarietiški skoniai, jiems artima ir vakarietiška kultūra. Šalies prekybininkus itin sudomino ekologiška „Daumantai LT“ produkcija.

„Jie ieško sveikesnių produktų bei pridėtinės vertės bet kokiame produkte. Galimus mūsų verslo partnerius labai sudomino „Daumantai LT“ kečupas, kuris gaminamas be jokio pridėtinio cukraus. Jiems svarbu, kad produktai būtų be konservantų, o jei tai majonezas – kad jo gamybai būtų naudojami laisvėje laikomų vištų kiaušiniai. Kuo sveikesnė produkcija – tuo geriau“, – sakė D. Grinkevičius.

D. Grinkevičius pasakojo, kad majonezo Pietų Korėjos prekybininkai pageidautų ne stiklainiuose, o išspaudžiamuose pakuotėse, o kai kurių pagardų norėtų mažesnėse talpose.

„Tai – elementarūs pakeitimai, kurie būtini eksporto rinkose. Siųsime pirmuosius gaminius jau netrukus, tad tikiu, kad jau po pusės metų pirmieji mūsų gaminami pagardai atsiras šios šalies parduotuvių lentynose“, – sakė D. Grinkevičius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tomas

Tomas portretas
Paliubasu, majonezas is ru alejaus gamina, kitaip neapsimoketu net iki kito pasaulio krasto vezti.

joptvaimat

joptvaimat portretas
mainezo su krapais khui kur rasi,reiskias siaurakiam veza

Verciau

Verciau portretas
degtine lietuviska ten pristatinekite! Ten ziauriai geria. Ypac moterys.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių