Balandžio 8 d. penkių didžiausių šalies prekybos tinklų parduotuvėse Vilniuje ir Kaune apsilankę „SeeNext“ slapti pirkėjai įsigijo po dažno vartojimo prekių krepšelį. Jį sudarė 24 prekės iš skirtingų maisto kategorijų – pieno, mėsos, grūdinės kilmės ir bakalėjos produktų, vaisių bei daržovių ir gėrimų.
Tyrimo metu paaiškėjo, kad balandžio 8 d. „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelio suma siekė 37 eurus ir buvo mažiausia iš visų palygintų prekybos tinklų.
Didžiausias kainų skirtumas, 1,19 euro, fiksuotas mėsos produktų kategorijoje. Tyrimo duomenys rodo, kad tyrimo metu pigiausiai mėsos produktus buvo galima įsigyti „Lidl“ parduotuvėje – jų kaina siekė 9,63 eurus.
„Lidl“ nuotr.
Remiantis balandžio 8 d. gautais tyrimo duomenimis, grūdinės kilmės produktus „Lidl“ prekybos tinkle buvo galima įsigyti už 3,13 euro. Tai yra 0,37 euro pigiau nei brangiausiai grūdinės kilmės produktus siūlančio prekybos tinklo parduotuvėje.
Atliktas tyrimas parodė, kad likusių dažno vartojimo krepšelio produktų, kurie, tikėtina, daugeliui pravers ir ruošiant velykinį stalą – baltojo cukraus, saulėgrąžų aliejaus ir vištų kiaušinių kaina tyrimo dieną „Lidl“ parduotuvėse siekė 4,43 euro ir buvo 0,20 euro mažesnė nei brangiausiai šias prekes parduodančiame prekybos tinkle.
„Lidl“ nuotr.
Raktas į žemas kainas – privatūs prekės ženklai
Užtikrinti žemą dažno vartojimo prekių krepšelio kainą „Lidl“ padeda privatūs prekės ženklai, kurie sudaro net 90 proc. prekybos tinklo asortimento.
Artėjant Velykoms, prekybos tinklas kviečia pirkėjus atrasti platų „Lidl“ privačių prekės ženklų šventinį asortimentą. Pavyzdžiui, gurmanų vertinamos „Deluxe“ linijos produktų – nuo aukštos kokybės alyvuogių aliejaus, pašteto, vytintų mėsos gaminių iki tokių pasirinkimų kaip kalmarai. Taip pat „Lidl“ siūlo šventinį stalą paįvairinti „Favorina“ saldumynais, kurie ne tik žavi šventiniu skoniu ir išvaizda, bet ir yra draugiškesni aplinkai.
„Lidl“ nuotr.
Tarptautinė „Lidl“ grupė privačių prekės ženklų produktus užsako itin dideliais kiekiais tūkstančiams parduotuvių skirtingose šalyse. Dėl tokio masto užsakymų vieno produkto savikaina yra mažesnė, todėl savo pirkėjams „Lidl“ gali pasiūlyti itin patrauklias kainas.
Prekybos tinklas iš gamintojų perka tik produkto receptūrą, o pakuotes kuria pagal specialius užsakymus. Taip pirkėjai išvengia papildomų išlaidų, susijusių su žinomų prekės ženklų rinkodara ar kitomis su gamyba nesusijusiomis sąnaudomis.
Be to, privatūs prekės ženklų produktai dažnai gaminami tose pačiose gamyklose kaip ir gerai žinomi tarptautiniai prekių ženklai, o jų sudėtis gali būti tokia pati ar net aukštesnės kokybės. „Lidl“ užtikrina savo privačių prekės ženklų kokybę, taikydama tiekėjams ir gamintojams itin griežtus reikalavimus.
„Lidl“ nuotr.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 81 „Lidl“ parduotuvė 29 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje, Gargžduose, Molėtuose ir Jurbarke.

Naujausi komentarai