- Berta Banytė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Internautų diskusiją socialiniame tinkle pakurstė važiuojamojoje kelio dalyje atviru stogu palikto ir prisnigto „CityBee“ kabrioleto nuotrauka.
Kaip paaiškėjo, atvejis yra žinomas ir automobilių dalijimosi paslaugas teikiančiam operatoriui Lietuvoje. Nors piktavališkas elgesys pastebėtas ne mūsų šalyje, o kaimyninėje Latvijoje, surasti nevykusiai papokštauti sumaniusį klientą ilgai neužtruko – prie „CityBee“ vairo jis daugiau nesės.
Po feisbuko grupėje „Viskas apie automobilius“ pasidalyta nuotrauka su prierašu: „Labas vakaras, Lietuva“, kurioje matyti „CityBee“ kabrioletas, stovintis po atviru dangumi neuždengtu stogu, prisnigtu salonu, kaipmat pasipylė internautų komentarai.
Pakurstė reakcijas
„Manau, žiauriausia bus tam, kuris paskutinis nuomojosi, nes kaip ir jo kaltė“, – spėjo Irmantas. Tačiau netrukus sulaukė spėjimo patikslinimo: „Ne „kaip ir“, o paskutinio kaltė. Tu tokį tokiu oru išsinuomojęs sėdi ir užsidarai stogą“, – pabrėžė Arnoldas.
„Kai ne tavo, tai ir saugoti nereikia... Ot, žmonės! Kažkokia atsakomybė turėtų būti ir, mano manymu, tas, kuris taip paliko, turėtų atlyginti nuostolius – džiovinimo, valymo ar kitokius elektroninius gedimus“, – plūdo Vera.
„Besmegeniai pramogą pasidarė... Kaip smagu, kai kažkam žalos padarai...“, – kritikos strėles laidė ir Gvidas. „Įdomu tik ar tam, kuris paskutinis nuomojosi, sąskaitėlė nepareis“, – smalsavo Tomas.
„Bet kaip neatsakingai elgiasi žmonės. Dėl to ir kainos kyla, dėl to ir neturime nieko normalaus. Patys sau tik blogiau daro Lietuvos gyventojai“, – rašė Erikas.
Tačiau netrukus sulaukė pastebėjimo, kad piktavališkas elgesys su atviru stogu paliktu „CityBee“ kabrioletu fiksuotas ne Lietuvoje, o kaimyninėje Latvijoje. Apie tai išduoda nelietuviškas užrašas ant automobilio durelių, nors valstybiniai transporto priemonės numeriai ir yra lietuviški.
„Latvijoje ir Estijoje „CityBee“ su lietuviškais numeriais važinėja, tik automobiliai būna apklijuoti jų kalbos užrašais“, – paaiškino prie įrašo komentavęs vyras. „Sakiau, kad čia neaišku. Nereikia iškart ant tautiečių blogai kalbėti – brudų visur pilna“, – į lietuvių vairuotojų, besinaudojančių šia automobilių dalijimosi paslauga, pusę stojo Mantas.
Atvejis – ne Lietuvoje
Portalo žurnalistams susisiekus su „CityBee“ atstovu Lietuvoje ir pasiteiravus apie internete eskaluojamą atvejį, šis patvirtino – piktavališko elgesio kaltininkas automobilių dalijimosi operatoriui yra žinomas. Jis iš tiesų fiksuotas ne Lietuvoje.
„Na, gyvename ne pačiu lengviausiu laikotarpiu, tad, matyt, laikas nuo laiko visiems nurauna stogą! Kalbant rimtai, galima pasakyti, kad panašių atvejų pasitaiko itin retai, todėl kiekvieną kartą stebimės. Ir šis atvejis mums sunkiai suprantamas. Nei juokingas, nei ką nors pasakantis“, – kalbėjo „CityBee“ verslo operacijų vadovas Svajūnas Aliukonis.
Pasak pašnekovo, ši akibrokštas nutiko Latvijoje, kur vėlų vakarą baigęs kelionę klientas paliko automobilį nepakeltu stogu, todėl į jį prisnigo.
„Apie tai per kelias valandas mums pranešė pareigingi „CityBee“ bendruomenės nariai. Parką prižiūrintys darbuotojai nedelsiant nuvyko ir pasirūpino sušalusia „miesto bitute““, – pasakojo jis.
Paslauga daugiau naudotis negalės
S. Aliukonio teigimu, automobilis smarkiau nenukentėjo – prireikė tik salono nusausinimo ir nuodugnaus valymo. Tačiau latviui, dėl kurio kaltės ir noro nevykusiai pašmaikštauti teko valyti transporto priemonę, buvo pateikta sąskaitą už šias išlaidas – suma siekė 100 eurų.
Kadangi šis asmuo ir anksčiau nepasižymėjo pareigingumu bei turėjo įspėjimų dėl kitų netinkamų poelgių, jis visam laikui neteko galimybės naudotis „CityBee“ paslaugomis.
„Kadangi šis asmuo ir anksčiau nepasižymėjo pareigingumu bei turėjo įspėjimų dėl kitų netinkamų poelgių, jis visam laikui neteko galimybės naudotis „CityBee“ paslaugomis. Jeigu kažkas panašaus nutiktų ir Lietuvoje, mūsų reakcija būtų analogiška – vertintume automobiliui padarytą žalą, kurią turėtų kompensuoti netinkamai pasielgęs asmuo. Ar jis netektų teisės naudotis „CityBee“ paslaugomis, priklausytų nuo jo elgesio istorijos“, – akcentavo atstovas.
„Vis dėlto norime pasidžiaugti ir akcentuoti, kad absoliuti dauguma „CityBee“ klientų yra pareigingi ir panašių situacijų pasitaiko ypač retai“, – pridūrė jis.
S. Aliukonis pasakojo, kad panašus atvejis prieš kurį laiką buvo fiksuotas ir Lietuvoje. Tuomet vairuotojas, pasinaudojęs automobilių dalijimosi paslauga, žiemą transporto priemonę paliko nuleistais langais.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Šokiravo Vaišvydavos „Iki“ užfiksuotas pirkėjo ir apsaugininkės konfliktas (vaizdo įrašas)13
Socialiniuose tinkluose plintantis vaizdo įrašas iš prekybos centro „Iki“ Vaišvydavoje šokiravo žmones. Pasipylę komentarai atskleidė, kad įraše užfiksuota apsaugos darbuotoja pirkėjų pasipiktinimą sukėl...
-
SAM paskelbė, kas laikinai vežios COVID-19 vakcinas
Dėl praėjusios savaitės atvejo, kai išvežiojant vakcinas galėjo būti pažeistas reikalaujamas temperatūros režimas, sutarties su vežėju „Sotus derlius“ vykdymas yra laikinai sustabdytas, praneša Sveikatos apsaugos ministerij...
-
Prokurorai prašo teismo apriboti Atliekų rūšiavimo centro veiklą
Vilniaus apygardos prokuroras teismo prašo panaikinti Vilniaus Salininkų rajone, šalia daugiabučių, mokyklos ir darželio veikiančios įmonės Atliekų rūšiavimo centras taršos leidimą bei įpareigoti ją sustabdyti darbus lau...
-
Apie Lietuvos pašto skyrių „Akropolyje“: čia – visiška netvarka23
„Akropolyje“ esančiame Lietuvos pašte – visiška netvarka. Vyresnio amžiaus moterys nesilaiko karantino ribojimų: viena nežino, ką paspausti, kita ją konsultuoja, trečia klausia, kokią reklamą gavo, kaip ją grąžinti. ...
-
Fiksuoja kauniečiai: karantino metu pradėjo veikti lauko kavinės?44
Šiuo metu visoje šalyje vis dar galioja griežtos karantino sąlygos, apribojančios verslą. Viena sąlygų veikti viešo maitinimo įstaigoms ta, jog leidžiama maistą tiekti tik išsinešti. Tačiau kauniečiai fiksuoja, kad...
-
Asmeninė kavinė namuose: kaip technologijos keičia kavos gėrimo tradicijas
Daugelis savo ryto neįsivaizduoja be gardžios kavos puodelio. Šis ritualas suteikia dienai energijos bei skatina žvaliai kibti į darbus. Daugiau laiko praleisdami namuose, norime mėgautis lyg prabangioje kavinėje ruošto gėrimo skoniu. ...
-
„Maxima“ į darbuotojų ir klientų saugumą investavo per 4 mln. eurų5
Apsauginės veido kaukės ir skydeliai, vienkartinės pirštinės, pertvaros, įvairios dezinfekavimo priemonės, pirkėjų srautų reguliavimas, apmokami COVID-19 tyrimai, darbuotojų draudimas – šioms ir kitoms koronaviruso prevencijos pri...
-
„Klaipėdos medienos“ žalioji pertvarka: už 6 mln. eurų pradedamas gamybos modernizavimas7
Į žaliosios gamybos kompaniją transformuojama viena didžiausių Europoje medienos plokščių gamybos įmonė „Klaipėdos mediena” pradeda pagrindinį pertvarkos etapą. Per šiuos metus už 6,2 mln. eurų gamykloje bus įdiegtos Vo...
-
Anykščių „SPA Vilnius“ teigia kėlusi abejonių dėl darbuotojų skiepijimo nuo COVID-19
Praėjusią savaitę nuo koronaviruso paskiepijus dalį Anykščių „SPA Vilnius“ darbuotojų, įmonė teigia pati kėlusi abejonių, ar tikrai jai tai priklauso pagal prioritetą. ...
-
Šeštadienį ryte – galimi sutrikimai naudojantis SEB banko paslaugomis
Savaitgalį SEB banke bus atliekami planiniai informacinių sistemų profilaktikos darbai. Dėl jų naktį iš penktadienio į šeštadienį galimi sutrikimai naudojantis kai kuriomis banko paslaugomis. ...