Pereiti į pagrindinį turinį

Nevykusiai papokštauti sumanęs latvis prie „CityBee“ vairo daugiau nesės

2020-12-01 14:00

Internautų diskusiją socialiniame tinkle pakurstė važiuojamojoje kelio dalyje atviru stogu palikto ir prisnigto „CityBee“ kabrioleto nuotrauka. 

Feisbuko grupės „Viskas apie automobilius“ nuotr.

Kaip paaiškėjo, atvejis yra žinomas ir automobilių dalijimosi paslaugas teikiančiam operatoriui Lietuvoje. Nors piktavališkas elgesys pastebėtas ne mūsų šalyje, o kaimyninėje Latvijoje, surasti nevykusiai papokštauti sumaniusį klientą ilgai neužtruko – prie „CityBee“ vairo jis daugiau nesės.

Po feisbuko grupėje „Viskas apie automobilius“ pasidalyta nuotrauka su prierašu: „Labas vakaras, Lietuva“, kurioje matyti „CityBee“ kabrioletas, stovintis po atviru dangumi neuždengtu stogu, prisnigtu salonu, kaipmat pasipylė internautų komentarai. 

Pakurstė reakcijas

„Manau, žiauriausia bus tam, kuris paskutinis nuomojosi, nes kaip ir jo kaltė“, – spėjo Irmantas. Tačiau netrukus sulaukė spėjimo patikslinimo: „Ne „kaip ir“, o paskutinio kaltė. Tu tokį tokiu oru išsinuomojęs sėdi ir užsidarai stogą“, – pabrėžė Arnoldas.

„Kai ne tavo, tai ir saugoti nereikia... Ot, žmonės! Kažkokia atsakomybė turėtų būti ir, mano manymu, tas, kuris taip paliko, turėtų atlyginti nuostolius – džiovinimo, valymo ar kitokius elektroninius gedimus“, – plūdo Vera.

„Besmegeniai pramogą pasidarė... Kaip smagu, kai kažkam žalos padarai...“, – kritikos strėles laidė ir Gvidas. „Įdomu tik ar tam, kuris paskutinis nuomojosi, sąskaitėlė nepareis“, – smalsavo Tomas.

„Bet kaip neatsakingai elgiasi žmonės. Dėl to ir kainos kyla, dėl to ir neturime nieko normalaus. Patys sau tik blogiau daro Lietuvos gyventojai“, – rašė Erikas.

Tačiau netrukus sulaukė pastebėjimo, kad piktavališkas elgesys su atviru stogu paliktu „CityBee“ kabrioletu fiksuotas ne Lietuvoje, o kaimyninėje Latvijoje. Apie tai išduoda nelietuviškas užrašas ant automobilio durelių, nors valstybiniai transporto priemonės numeriai ir yra lietuviški.

„Latvijoje ir Estijoje „CityBee“ su lietuviškais numeriais važinėja, tik automobiliai būna apklijuoti jų kalbos užrašais“, – paaiškino prie įrašo komentavęs vyras. „Sakiau, kad čia neaišku. Nereikia iškart ant tautiečių blogai kalbėti – brudų visur pilna“, – į lietuvių vairuotojų, besinaudojančių šia automobilių dalijimosi paslauga, pusę stojo Mantas.

Atvejis – ne Lietuvoje

Portalo žurnalistams susisiekus su „CityBee“ atstovu Lietuvoje ir pasiteiravus apie internete eskaluojamą atvejį, šis patvirtino – piktavališko elgesio kaltininkas automobilių dalijimosi operatoriui yra žinomas. Jis iš tiesų fiksuotas ne Lietuvoje.

„Na, gyvename ne pačiu lengviausiu laikotarpiu, tad, matyt, laikas nuo laiko visiems nurauna stogą! Kalbant rimtai, galima pasakyti, kad panašių atvejų pasitaiko itin retai, todėl kiekvieną kartą stebimės. Ir šis atvejis mums sunkiai suprantamas. Nei juokingas, nei ką nors pasakantis“, – kalbėjo „CityBee“ verslo operacijų vadovas Svajūnas Aliukonis.

Pasak pašnekovo, ši akibrokštas nutiko Latvijoje, kur vėlų vakarą baigęs kelionę klientas paliko automobilį nepakeltu stogu, todėl į jį prisnigo.

„Apie tai per kelias valandas mums pranešė pareigingi „CityBee“ bendruomenės nariai. Parką prižiūrintys darbuotojai nedelsiant nuvyko ir pasirūpino sušalusia „miesto bitute““, – pasakojo jis.

Paslauga daugiau naudotis negalės

S. Aliukonio teigimu, automobilis smarkiau nenukentėjo – prireikė tik salono nusausinimo ir nuodugnaus valymo. Tačiau latviui, dėl kurio kaltės ir noro nevykusiai pašmaikštauti teko valyti transporto priemonę, buvo pateikta sąskaitą už šias išlaidas – suma siekė 100 eurų.

Kadangi šis asmuo ir anksčiau nepasižymėjo pareigingumu bei turėjo įspėjimų dėl kitų netinkamų poelgių, jis visam laikui neteko galimybės naudotis „CityBee“ paslaugomis.

„Kadangi šis asmuo ir anksčiau nepasižymėjo pareigingumu bei turėjo įspėjimų dėl kitų netinkamų poelgių, jis visam laikui neteko galimybės naudotis „CityBee“ paslaugomis. Jeigu kažkas panašaus nutiktų ir Lietuvoje, mūsų reakcija būtų analogiška – vertintume automobiliui padarytą žalą, kurią turėtų kompensuoti netinkamai pasielgęs asmuo. Ar jis netektų teisės naudotis „CityBee“ paslaugomis, priklausytų nuo jo elgesio istorijos“, – akcentavo atstovas.

„Vis dėlto norime pasidžiaugti ir akcentuoti, kad absoliuti dauguma „CityBee“ klientų yra pareigingi ir panašių situacijų pasitaiko ypač retai“, – pridūrė jis.

S. Aliukonis pasakojo, kad panašus atvejis prieš kurį laiką buvo fiksuotas ir Lietuvoje. Tuomet vairuotojas, pasinaudojęs automobilių dalijimosi paslauga, žiemą transporto priemonę paliko nuleistais langais.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų