Šiame supaprastintame pirkime apklausos būdu „Regitra“ kreipėsi į tris galimus tiekėjus, pasiūlymą pateikė vienas iš jų - viešoji įstaiga „Saugus ratas“, tačiau VPT teigia, kad sutartis negali būti pasirašyta.
VPT užkliuvo klipų kūrėjams keliamos sąlygos - pavyzdžiui, reikalavimas turėti dokumentinių filmų eismo saugumo, kelių transporto srityje kūrimo patirties. Be kita ko, VPT atkreipė dėmesį į reikalavimą projekto vadovui turėti ne mažesnę kaip aštuonerių metų darbo televizijoje patirtį, o pagrindiniam operatoriui - ne mažesnę kaip dešimties metų profesinės veiklos televizijoje patirtį bei būti nufilmavus ne mažiau kaip du dokumentinius filmus.
Anot VPT, šie ir kiti konkurso reikalavimai dirbtinai riboja konkurenciją, yra nepagrįsti ir neproporcingi pirkimo objektui.
„Pirkimo objektas yra ne mažiau kaip 10 vaizdo siužetų (vieno siužeto trukmė ne mažiau kaip 2 minutės) sukūrimo paslaugos, o reikalaujama dokumentinių filmų kūrimo patirties“, - vardija VPT, pažyminti, kad nors pirkimo objektas nesusijęs su paslaugų teikimu televizijoje, reikalaujama specialistų (projekto vadovo ir pagrindinio operatoriaus) patirties televizijoje.
Kartu konstatuojama, kad aštuonerių ar dešimties metų patirties reikalavimas yra nepagrįstai didelis, nes minimalūs kvalifikaciniai reikalavimai siejami su tiekėjų veikla per pastaruosius trejus-penkerius metus.
Po VPT išvados „Regitra“ žada koreguoti reikalavimus tiekėjams.
„Sutinkame, kad sąvoka „dokumentinis filmas“ galėjo supainioti viešojo pirkimo konkurso dalyvius, tad ieškosime būdų, kaip pirkimo sąlygose paprasčiau ir tiksliau aprašyti pirkimo objektą ir atitinkamai pakoregavę sąlygas iš naujo pradėsime pirkimą“, – BNS teigė „Regitros“ atstovė spaudai Aurelija Juodytė.
„Regitra“ siekė įsigytų klipus, iliustruojančius „Vairuotojų kompetencijose“ aprašytas situacijas. Taip „Regitra“ vadina jos specialistų parengtą knygą apie tai, koks vairuotojo elgesys saugo jį ir kitus eismo dalyvius kelyje.
Anot „Regitros“, ši išsami bei koncentruota patarimų knyga - bandymas pirmą kartą būsimų vairuotojų dėmesį atkreipti ne į transporto priemonės valdymo įgūdžius ar perduoti žinias, kokie pavojai gresia keliuose ir kaip jų išvengti, bet tiesiog papasakoti, koks elgesys už vairo laikytinas sektinu standartu bei siekiama vertybe.
Knygos elektroninę versiją numatoma iliustruoti mokomaisiais siužetais: dalis jų, pristatančių vairavimo praktikos egzamino eigą, jau yra sukurta.
„Pirkimu, kuriuo suabejojo Viešųjų pirkimų tarnyba, siekiama įsigyti naujo tipo vaizdo raiškos produktą – tikrovišku stiliumi perteiktas gyvenimiškas istorijas apie vairavimą, kurios apeliuodamos į žiūrovo emocijas, skatintų keisti vairavimo stilių iš agresyvaus į socialų“, - aiškina „Regitra“.
Anot valstybės įmonės, konkurso dokumentus Viešųjų pirkimų tarnybai apskundė bendrovė „Vaizdo komunikacijų centras“. Be šios bendrovės ir be „Saugaus rato“, kreipimąsi „Regitra“ buvo išsiuntusi ir bendrovei „TV Vision“.
„Kadangi pirkimas neįvyko ir bus vykdomas iš naujo, vienintelio konkurso dalyvio kainos pasiūlymo atskleisti nėra galimybių. Galime pasakyti, kad ji neviršijo suplanuotos siekiamų įgyti paslaugų kainos“, - aiškina „Regitra“, planavusi klipų kūrimui išleisti apie 40 tūkst. eurų.
Naujausi komentarai