- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėje A. Juozapavičiaus prospekte dirbantis Povilas Karenga visada stengiasi klientus sutikti su šypsena, o už tai ir pats iš žmonių sulaukia šilto atsako. Vis dėlto praėjusį mėnesį pirkėjai gerokai nustebino jauną kaunietį, nominuodami jį geriausio darbuotojo titului.
Šypsena ir draugiškumas
Malonus aptarnavimas, nuoširdus bendravimas ir paslaugumas. Tokias žmogiškąsias vertybes išskiria 22 metų jaunuolis, pridurdamas, kad jų nereikia ieškoti darbo instrukcijose, tiesiog šiomis savybėmis turėtų pasižymėti kiekvienas.
Iš tiesų šis laimėjimas man yra įpareigojimas kelti kartelę dar aukščiau.
Daugiau kaip ketverius metus „Maximoje“ dirbantis P. Karenga teigia daug ko išmokstantis iš patyrusių vyresnių kolegų. Jis įsitikinęs, kad laimėjimą nulėmė draugiškas santykis ir šypsena, kuria bemaž kiekvieną sutinka ir palydi ne vien darbe. „Smagu, kai dirbant kasoje sulaukiu jau pažįstamų pirkėjų reakcijų: kaip miela tave čia sutikti. Tuomet ir po darbo į namus grįžtu su pozityviomis emocijomis, kupinas energijos“, – pasakoja P. Karenga.
Liepos mėnesio laureatu tapęs Povilas, kaip ir kiti „Maximos“ herojai tituluoti kolegos, pats išsirinko prizą – dovanų čekį.
Kelia kartelę aukščiau
„Tai buvo išties maloni staigmena. Savo darbą atlieku kaip moku ir sugebu geriausiai, bet toks įvertinimas tarp tūkstančių kitų puikiai dirbančių kolegų – labai netikėtas, – pasakoja kaunietis. – Kai direktorė pranešė turinti man naujieną, akimirką pagalvojau, gal būsiu ką negerai padaręs. Tačiau vos išgirdę šią žinią, drauge su visu kolektyvu šokinėjome iš laimės. Iš tiesų šis laimėjimas man yra įpareigojimas kelti kartelę dar aukščiau, tad stengsiuosi tai ir daryti, kad būčiau vis geresnis“, – mintimis dalijasi Povilas.
Ypač vaikiną džiugina tai, kad laimėjimą nulėmė ne darbdavių ar kolegų, bet būtent pirkėjų vertinimai. Jam adresuotą pagyrimą atsiuntė moteris, pastebėjusi, kaip Povilas senjorei kasoje sukrovė pirkinius į maišelius.
„Visada stengiuosi padėti garbaus amžiaus žmonėms. Matyt, nuo mažens šeimoje įskiepijo pagarbą ir paslaugumą kitiems. Juk tai nesunku ir visai paprasta. Dabar akivaizdžiai įsitikinau, kad gerus darbus žmonės ne tik pastebi, bet ir vertina“, – sako kaunietis.
Kasininku-pardavėju įsidarbinęs jaunuolis pirmą kartą „Maximos“ duris pravėrė dar baigdamas dvyliktą klasę – ieškojo sezoninio darbo vasarai. Netrukus sulaukęs gerų atsiliepimų vaikinas gavo aukštesnes pareigas ir nusprendė tęsti darbus toliau, derindamas juos su mokslais. Šiuo metu Povilas dirba salės konsultantu.
P. Karenga nuo mažens buvo mokomas padėti garbaus amžiaus žmonėms ir savo paslaugumo pernelyg nesureikšmina, tad geriausio darbuotojo titulas 22 metų jaunuolį gerokai nustebino.
1 tūkst. atsiliepimų per mėnesį
Laukiame tikrų pirkėjų atsiliepimų – būtent jie gali įvertinti mandagiausią, paslaugiausią ar stropiausią mūsų darbuotoją.
„Maximos“ generalinė direktorė Kristina Meidė neabejoja, kad darbuotojų įsitraukimą skatina ir aptarnavimo kokybę į naują lygį kelia didelio populiarumo tarp pirkėjų sulaukusi vertinimo sistema. Ši iniciatyva skatina darbuotojus būti pastebėtus klientų ir viršyti jų lūkesčius aptarnavimo srityje. Tuo metu pirkėjai kviečiami įvertinti parduotuvių darbuotojų pastangas ir paliekant atsiliepimus internetu, mobiliąja programėle ar telefonu.
„Jau ilgai renkame geriausias mėnesio parduotuves bei darbuotojus, šiemet pradėjome rinkti ir geriausius konditerijos, kulinarijos bei mėsos cechus, skiriame skatinamąsias premijas individualiems darbuotojams ar komandoms. Tačiau supratome, kad to nepakanka – nei statistikos grafos, nei pastabiausi vadovai niekada visiškai tiksliai neįvertins klientų patirčių bei tų darbuotojų, dėl kurių pirkėjai nori į mūsų parduotuves sugrįžti dar kartą. Todėl laukiame tikrų pirkėjų atsiliepimų – būtent jie gali įvertinti mandagiausią, paslaugiausią ar stropiausią mūsų darbuotoją“, – teigia K. Meidė.
Kas mėnesį sulaukiama beveik 1 tūkst. pirkėjų istorijų, iš kurių renkami geriausiai klientus aptarnaujantys darbuotojai. Jie tituluojami „Maximos“ herojais ir apdovanojami specialiais prizais – „svajonėmis“, kurias nurodo patys darbuotojai.
Pirmauja visoje šalyje
Neseniai atliktas Lietuvos prekybos tinklų klientų aptarnavimo kokybės tyrimas parodė, kad būtent lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ geriausiai aptarnauja klientus mūsų šalyje. Pagal daugumą rodiklių „Maxima“ gerokai pranoksta bendrą mažmeninės prekybos sektoriaus vidurkį.
Klientų aptarnavimo kultūra – viena prioritetinių „Maximos“ personalo vadybos sričių, kuriai skiriamas ypatingas dėmesys. Tam pasitelktas atnaujintas Klientų aptarnavimo standartas, šiemet iki 6,3 mln. eurų išplėsta darbuotojų motyvavimo sistema, efektyvi vidinė komunikacija ir nuolat vykdomi klientų aptarnavimo mokymai visų grandžių darbuotojams.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Prie Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų2
Prie nacionalinei plėtros įstaigai „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) priklausančio Žaliųjų finansų instituto įsteigto Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų. ...
-
„Tele2“ interneto apsauga per metus Lietuvoje sustabdė per 390 mln. grėsmių2
Nuo praėjusių metų pirmojo ketvirčio mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ tinkle veikianti interneto apsauga per metus padėjo klientams išvengti daugiau kaip 390 mln. kibernetinių grėsmių. Iš viso nuo šių grėsm...
-
Ministras: „Amber Grid“ priežiūros statant GIPL trūko, dokumentus klastojo „Alvora“1
Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) konstatavus, jog dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ netinkamai prižiūrėjo Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) statybas, energetikos ministras Dainius Kreivys atsak...
-
Derybose su „Rheinmetall“ tariamasi dėl gamyklos statybų pradžios rudenį
Vokietijos karinės pramonės milžinės „Rheinmetall“ amunicijos gamyklos Lietuvoje statybas siekiama pradėti jau šių metų rudenį, skelbia derybas su koncernu pradėjusi Ekonomikos ir inovacijų ministerija. ...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste1
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...
-
Gera žinia vietos bendruomenei: „YIT Lietuva“ pradeda ilgai lauktą Kazbėjų tilto remontą1
Į Kultūros paveldą įrašytas Vilniaus pakraštyje esantis Kazbėjų tiltas, kurio rekonstrukcijos ilgai laukė vietos bendruomenė bei sostinės vairuotojai, pagaliau bus sutvarkytas. Jo kapitalinio remonto darbų imasi tvarios miestų ir infra...
-
„Teleloto“ studija virs podiumu
„Ar gali pasiūti „Teleloto“ palaidinę? Kaip išsinuomoti „Teleloto“ suknelę? Įmanoma nusipirkti „Teleloto“ kojines? Tokius ir panašius klausimus jaunoji dizainerė Karina Panina pastaraisiais metais gi...
-
„Fazer“ svarsto apie pokyčius gamyboje: sieks užtikrinti konkurencingumą Baltijos kepyklų rinkoje7
Greitojo vartojimo produktų įmonių grupė „Fazer“ siekia stiprinti savo pozicijas visose rinkose. Kaip vieną iš strateginių veiksmų, svarsto apie galimybę visas Baltijos šalių kepyklas sujungti į vieną gamybos padalinį Ogr...
-
„Panevėžio statybos trestas“ gavo 156 mln. eurų Ignalinos AE užsakymą2
Viena didžiausių šalyje statybos bendrovių „Panevėžio statybos trestas“ (PST) gavo 156 mln. eurų vertės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) užsakymą statyti radioaktyviųjų atliekų atliekyną, antradienį pranešė PST. ...
-
Sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 medžius: teks atlyginti per 11 tūkst. eurų žalą7
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) informuoja, kad sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 saugotinus medžius. ...