„Good one“ pateko į „Financial Times“ reitingą

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ įtraukta į prestižinio Didžiosios Britanijos dienraščio „Financial Times“ sudaromą sparčiausiai augančių Europos įmonių TOP 1000, kuriame užima 377 vietą.

„Tai, kad esame pastebimi ir tarptautinėje erdvėje - mūsų įdirbio ir pasirinktos strategijos rezultatas. Investuojame į įrankius, kurie leidžia matuoti ir analizuoti didelius duomenų kiekius ir priimti sprendimus su minimaliu žmogaus įsikišimu“, - sako „Good one“ direktorius Tomas Varnas.

Pasak jo, technologinis pranašumas konkurencinėje erdvėje suteikia galimybes itin efektyviai įgyvendinti reklamos kampanijas ir plėtoti klientų verslą globaliame internete.

Trečius metus leidžiamą TOP 1000 įmonių reitingą sudaro Europos įmonės, kurios pasiekė didžiausią metinį pajamų augimo tempą nuo 2014 iki 2017 m.

„Financial Times“ TOP 1000 reitinge „Good one“ užima 377 vietą, bendrovės augimas vertinamuoju laikotarpiu - 431 proc. Taip pat į šį reitingą pateko dar dvi Lietuvos įmonės - „Deeper“ (246 vieta, pajamų augimas 580 proc.) ir „TeleSoftas“ (523 vieta, 333 proc.).

2018 m. „Good one“ antrus metus iš eilės pateko į prestižinį sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių sąrašą kompanijos „Deloitte“ projekte „Technology Fast 50“, kuriame užėmė 31 vietą.

Tomas Varnas. „Good one“ nuotr.

Nuo 2009 m. veikianti agentūra „Good one“ kuria bei įgyvendina plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu bei yra viena iš šios srities paslaugų teikimo lyderių Lietuvoje. „Good one“ yra oficiali „Google“ partnerė Lietuvoje. Tarp agentūros klientų - „Girteka“ „Gjensidige“, „Camelia“, „Škoda“, „Egzotika“, kitos Lietuvos ir tarptautinės kompanijos.

„Good one“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse integruotos komunikacijos įmonių grupei „Havas Baltics“.

1835 m. Paryžiuje įkurta „Havas“ yra viena didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta pernai siekė 2,3 mlrd. eurų. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20 tūkst. darbuotojų.

„Havas“ priklauso pasaulinei korporacijai „Vivendi“, valdančiai „Universal Music Group“, „Canal+ Group“, „Gameloft“, kitas žinomas turinio kūrimo, gamybos ir komunikacijos kompanijas 80 pasaulio šalių, kuriose dirba per 42 tūkst. darbuotojų. Korporacijos apyvarta 2017 m. viršijo 12,4 mlrd. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių