Pokyčiai draudimo rinkoje
Kaip ir daugelyje kitų sričių, draudimo rinkoje įsivyravo greičio bei paprastumo poreikis. Kaip sako „Perlo draudimo brokerio“ generalinis direktorius Nerijus Giedraitis, vizitai į draudimo bendrovių biurus ir ilgos konsultacijos jau retenybė. Klientai nori patys matyti individualiai jiems pritaikytus pasiūlymus, o pasirinkę – apsidrausti tuoj pat. „Todėl ir ėmėmės iš pagrindų keisti savo interneto svetainę. Atnaujintas ne tik dizainas, bet ir patobulintas funkcionalumas – dabar klientui kur kas lengviau naviguoti ir vos keliais paspaudimais rasti, ko būtent jam reikia. Taip pat netrukus pristatysime savitarną, kurioje bus dar patogiau sudaryti naujas bei valdyti turimas sutartis. Galiausiai, atsižvelgę į tai, jog nemaža dalis draudimo sandorių dabar sudaroma net neįsijungus kompiuterio – telefonu, daug dėmesio skyrėme prisitaikymui prie mobiliųjų įrenginių. Kad būtume pasiekiami taip, kaip žmogui patogu“, – detalizavo N. Giedraitis.
Daugiau nei kosmetiniai patobulinimai
Kartu su atnaujintomis funkcijomis, pristatytas ir naujas „Perlo draudimo brokerio“ vizualinis identitetas. Tiesa, kaip teigia N. Giedraitis, šis pokytis – ne tik malonesnis vaizdas akims, bet ir pažadas klientams.
„Sprendimas atnaujinti logotipą, spalvų paletę, kitus dizaino elementus – atspindi sprendimą imtis darbų su nauju požiūriu ir jėga. Tai mūsų įsipareigojimas būti moderniais, šiuolaikiškais ir, svarbiausia, žmogiškais – paaiškinančiais, patariančiais, esančiais šalia ne tik iki sutarties sudarymo, bet visame draudimo kelyje – iki pat žalos atvejų sprendimų“, – tvirtino „Perlo draudimo brokerio“ generalinis direktorius.
Šį pažadą įgyvendinti pasiruošusi gausi „Perlo draudimo brokerio“ komanda, kurią sudaro brokeriai, žalų ekspertai, teisininkai, skambučių centras ir itin išplėtotas fizinio aptarnavimo tinklas.
„Stengiamės būti ten ir tokie, kur ir kokių mūsų klientams reikia. Pavyzdžiui, fizinių asmenų pagrindinius poreikius – greitį ir patogumą – kartu su interneto svetaine bei skambučių centru atliepti padeda ir daugiau nei 2500 „Perlo“ terminalų. Klientas apsidrausti gali kad ir stabtelėjęs pakeliui į parduotuvę. O verslo klientams dažniau reikalingi sudėtingi draudimo sprendimai, netipinės sąlygos. Į tokius poreikius orientuoti mūsų profesionalūs brokeriai“, – įmonės kompleksiškumą pabrėžė N. Giedraitis.
„Perlo draudimo brokeris“ skaičiuoja jau tryliktus veiklos metus, per kuriuos padėjo sudaryti daugiau nei 1,5 mln. draudimo sutarčių.

Naujausi komentarai